دلیل این اقدام جنجالی یحیی گل محمدی مشخص شد

دلیل این اقدام جنجالی یحیی گل محمدی مشخص شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخشی از گفتگوی تلفنی خود با فوتبال برتر از امکانات باشگاه پرسپولیس برای برگزاری اردوی تدارکاتی صحبت کرد و گفت: چند کشور حاشیه خلیج فارس به کادرفنی پیشنهاد شده است، اما با توجه به اینکه زمان شروع این تمرینات است. اردوی این کشورها زودتر از درخواست گل محمدی بود اما مورد تایید سرمربی پرسپولیس قرار نگرفت.

درویش با بیان اینکه تمرینات پرسپولیس از روز شنبه با حضور همه بازیکنان خارجی آغاز می شود، گفت: سرمربی پیشنهاد اردوی داد و ما هم به دو یا سه کشور در منطقه خلیج فارس پیشنهاد دادیم که یکی از آنها تورنمنت داشت اما زود بود. نظر آقای گل محمدی این است که منتظر بازگشت بازیکنانی باشیم که با تیم ملی رفتند. اردوی کویت برای 4 دسامبر بود که خیلی زود بود و نمی توانست برگزار شود. همچنین یکی دو کشور دیگر را پیشنهاد دادیم که بهتر است ملی پوشان در آنجا حضور داشته باشند تا بتوانیم اردو را با آنها اداره کنیم.

در همین رابطه شنیدیم که یحیی گل محمدی دلیل دیگری برای رد پیشنهاد کویت داشته است. سرمربی پرسپولیس به دلیل اینکه در سطح بالاتری نسبت به باشگاه های کویتی قرار دارند، تمایل دارد با حریفان اماراتی در اردوی خارجی بازی های دوستانه انجام دهد.

ضمن اینکه به گفته یحیی گل محمدی اردوی امارات از هر نظر مناسبتر است و بر برگزاری آن اصرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید