حمله فرشاد پی به اقدام جنجالی یحیی گل محمدی

حمله فرشاد پی به اقدام جنجالی یحیی گل محمدی

کارلوس کی روش جای خود را به یک سرمربی ایرانی داد که تقریبا همه مربیان و پیشکسوتان ایرانی از او حمایت کردند. فرشاد پیوس ستاره سابق خط حمله تیم ملی یکی از کسانی است که از انتخاب امیر قلعه نویی حمایت کرد و به خبروشی گفت: در شرایط فعلی باید این را در نظر گرفت که انتخاب سرمربی ایران بهترین تصمیم بود. فدراسیون فوتبال مصاحبه میرشاد مجدی یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را خواندم که به درستی گفته بود برای انتخاب سرمربی خارجی مشکلات زیادی وجود دارد. به دلیل تحریم ها، واریز پول به حساب مربیان خارجی بسیار سخت است.

وی ادامه داد: تجربه مارک ویلموتس هم نشان داد که اگر یک مربی کوک خارجی زیر پوست ما بیفتد، نورعلی نور می شود. انتقال پول سخت است و اگر نتوانیم این پول را دو ماه به حساب سرمربی خارجی واریز کنیم، او از ایران می رود، شکایت می کند و به خاطر 2 ماه کار، یک سال یا شاید هم حقوق می گیرد. دو سه سال بنابراین بهتر است سرمربی ایرانی انتخاب شود. راستش را بخواهید مربیان ایرانی در چند سال اخیر ثابت کرده اند که می توانند به تیم ملی کمک کنند.

فرشاد پی ادامه داد: من و امیر کالا نویی بچه های نازی آباد و بچه های محل هستیم. امیر با توجه به توانایی مدیریتی و تجربه بالایی که دارد می تواند تیم ملی را هدایت کند. برای او و تیم ملی آرزوی بهترین ها را دارم و در جام ملت های آسیا نتایج خوبی کسب کنند.

آقای گل اسبک پرسپولیس در خصوص شکست اخیر این تیم مقابل سپاهان اصفهان نیز گفت: هرگز فکر نمی کردم تیمی که در اصفهان 4 گل به سپاهان زد در تهران به این تیم ببازد. پرسپولیس بازی را خوب شروع نکرد اما وقتی 10 نفره شد واقعاً جنگیدند و نمایش بهتری از خود به نمایش گذاشتند. شاید اگر بچه ها مثل نیمه دوم بازی را شروع می کردند، سرنوشت بازی عوض می شد. البته از اخراج پریرا هم خیلی تعجب کردم. اگرچه داور، آقای حیدری، به سرعت اخطار دوم خود را به مهاجم برزیلی پرسپولیس داد، اما پریرا به دلیل اعتراضات فراوان به تصمیم داور و ضربه زدن به توپ، یکی از آن کارت ها را برداشت! واقعا برایم سوال بود که چرا بازیکن حرفه ای که سابقه بازی در لیگ ژاپن را دارد باید دو کارت زرد بگیرد و اخراج شود؟ نمی دانم، شاید او هنوز 100 درصد آماده نیست یا شاید می خواهد گل اولش را زودتر بزند و وقتی اوضاع خوب پیش نرفت عصبانی شد.

فرشاد پی همچنین گفت: من در تمرین پرسپولیس قبل از بازی برگشت مقابل سپاهان اصفهان شرکت نکردم و نمی دانم واقعا پریرا چطور تمرین کرد که فیکس شد؟ شاید به نظرم بهتر بود عیسی آل کثیر از ابتدای بازی به جای مهاجم برزیلی در ترکیب اصلی قرار می گرفت اما به هر حال یحیی گل محمدی سرمربی است و با شرایط این ها بیشتر آشناست. بچه ها او باید دلیل تاکتیکی برای ترک آن داشته باشد.

مهاجم اسبق پرسپولیس همچنین عنوان کرد: هنوز چیزی تمام نشده و هنوز 7 بازی دیگر پرسپولیس باقی مانده است. 7 بازی که فکر می کنم 7 فینال است و پرسپولیس با بردن آنها می تواند قهرمان شود. این تیم خوب نباید به این زودی ها ناامید شود و برای قهرمانی در لیگ بیست و دوم باید دوباره قدرتمندتر از این دیدار با مس رفسنجان شروع کنند. اگرچه مس رفسنجان تیم سازنده و خطرناکی است که در شهر خودش به راحتی امتیاز از دست نمی دهد اما سرنوشت پرسپولیس برای برد است.

دیدگاهتان را بنویسید