دلیل اقدام جنجالی یحیی در نقل و انتقالات

دلیل اقدام جنجالی یحیی در نقل و انتقالات

پرسپولیس علیرغم جذب چند ستاره مانند بیرانوند، پورعلیگنجی، سعید صادقی، اسماعیلی فر و سروش رفیعی، نیاز مبرمی به بازیکنان در چندین پست دارد و مصاحبه یحیی گل محمدی نشان داد که مدیران پرسپولیس نمی توانند خواسته های سرمربی خود را برآورده کنند.

گل محمدی نفراتی کاسیانو را برای پست فوروارد می خواست اما پس از مدت ها به دلیل مصدومیت این بازیکن در تمرینات تیمش از خرید منصرف شد. یحیی به جز کاسیانو گزینه های دیگری را نیز به مدیران پرسپولیس ارائه کرد که حضور این بازیکنان که اغلب در لیگ برزیل حضور داشتند به دلیل مطالبات مالی فراوان منتفی شد.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس گزینه هایی را به یحیی گل محمدی که اغلب بدون تیم و بازیکن آزاد بود ارائه کرد اما سرمربی سرخ ها همه این گزینه ها را رد کرد. اما دلایل گل محمدی برای رد گزینه های باشگاه چیست؟

همانطور که شنیدیم یحیی به دلیل خاصی این افراد را رد کرده و اعلام کرده است که از بین گزینه های خود یک مهاجم بیاورد. گل محمدی معتقد است بازیکنی می خواهد که چند روز مانده به شروع مسابقات لیگ آماده باشد و گزینه های مد نظر باشگاه پرسپولیس اغلب بدون ترکیب و بدون آمادگی لازم هستند.

یحیی معتقد است این بازیکنان به زمان زیادی برای آماده شدن نیاز دارند و آن هم در صورتی که پرسپولیس مهاجمی برای شروع لیگ نداشته باشد. گل محمدی همچنین معتقد است گزینه های مطرح شده از سوی باشگاه در صورت آمادگی و آمادگی بدون تیم نمی ماندند.

در واقع گل محمدی علاقه مند به جذب مهاجمان از لیگ برزیل است زیرا بازیکنان شاغل در لیگ این کشور بازی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید