دلیل برکناری ستاره استقلال روز نو

دلیل برکناری ستاره استقلال روز نو

بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان همه چیز در رختکن آبی ها عادی بود. حتی ریکاردو ساپینتو هم در نشست خبری بعد از بازی به اشتباه علیرضا رضایی اشاره ای نکرد و وقتی با این سوال مواجه شد گفت اشتباه من بوده است. در اولین تمرین بعد از دیدار با سپاهان که ریکاوری بود همه چیز عادی بود اما در تمرین فردای ریکاوری سیاوش یزدانی با وجود اینکه در کمچاچ ناصر حجازی بود اجازه تمرین نداشت. این مشکل توسط بیژن طاهری مدیر تیم به وی اعلام شد. اما دلیل ترک ریکاردو ساپینتو سیاوش یزدانی چه بود؟

این بحث در فضای مجازی داغ است و به نظر می رسد شروع این تصمیم پنالتی باشد که سیاوش یزدانی برای شهریار مغانلو گرفت. اشتباهی که ممکن است در یک دقیقه توسط هر بازیکنی رخ دهد. بسیاری این اشتباه را به کم کاری تعبیر کردند و برخی برای توصیف این صحنه از کلمه خیانت استفاده کردند که عجیب است و به راحتی قابل اثبات نیست. به خصوص اینکه سیاوش یزدانی در دوران مربیگری محمود فکری از حضور در ترکیب این مربی خبر داد! اما نظر باشگاه استقلال و مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره چیست؟

علی فتح الله زاده درباره آینده سیاوش یزدانی و دلیل کناره گیری اش از استقلال می گوید: چند سرمربی با من صحبت کرده اند و می خواهند یزدانی را به خدمت بگیرند از طرفی چون با ساپینتو زاویه دارد، طبیعی است که اگر او بخواهد در تیم دیگری برود، ما مشکلی نداریم. سرمربی تیم تعیین کننده است و بازیکن باید زیر نظر او کار کند. طبیعی است که بازیکنی داشته باشیم که با مربی همدردی کند و خودش را فدای او و هواداران کند.

خیانت سیاوش یزدانی به استقلال; این موضوع از سوی سرمربی و مدیران اجرایی تایید نشد. دلیل برکناری سیاوش یزدانی عدم رفاقت و عدم همدلی است. مشکلی که او در مصاحبه ای در دوران مربیگری محمود فکری در استقلال به آن اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید