عده ای تحت هر شرایطی اقدام به عزل شهردار رشت کردند/ تنفر برخی اعضای شورا دلیل برکناری «علوی» است.


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882222

«مجید عزیزی» با بیان اینکه افرادی که از روی حب و بغض تصمیم می گیرند باید پاسخگوی اقدامات خصمانه خود باشند، گفت: 4 نفر از اعضای شورای شهر رشت مصمم به عدم استیضاح علاوی و تشریفات اداری اعتراض به این مصوبه شدند. جلسه استیضاح در حال برگزاری است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «مجید عزیزی» در گفتگو با ۸دی تنفر برخی از اعضای شورای شهر رشت را دلیل برکناری علوی اعلام کرد و گفت: عده ای تحت هر شرایطی قصد برکناری شهردار رشت را داشتند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در جلسه قبل با وجود اینکه اعضای شورا برخلاف عرف در ساختمان شورا حضور داشتند، از حضور در جلسه امتناع و رای ممتنع دادند، افزود: علاوی مردی نیست که باج بدهد و از کسی دلجویی کند. و در او از انتظارات مردم کوتاه نیامد.

وی با بیان اینکه تشریفات اداری اعتراض به تصمیم جلسه استیضاح ادامه دارد، تصریح کرد: اعتراض کتبی خود را به استانداری و استانداری ارسال کرده ایم و تقاضای رسیدگی در کمیته اجرایی استانداری را داریم.

عزیزی با بیان اینکه 4 نفر از اعضای شورا با برکناری علوی موافق نبودند افزود: برای رد این مصوبه با فرماندار رشت مکاتبه کردیم.

این عضو شورا با تاکید بر اینکه در حفظ حقوق مردم کوتاهی نخواهیم کرد، ادامه داد: علوی در چارچوب قانون و به درستی کار کرده و در این مدت اقدامات مثبتی را در شهرستان ایجاد کرده و زیرساخت های خوبی را فراهم کرده است، اما عزل و عزل ایجاد می کند. اختلال در ارائه خدمات به ساکنان

عزیزی با بیان اینکه 4 نفر از اعضای شورای شهر رشت مصمم به عدم استیضاح علوی هستند، خاطرنشان کرد: افرادی که از روی حب و بغض تصمیم می گیرند باید پاسخگوی اقدامات خصمانه خود باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید