اعضای شورا به شدت از شهردار منتخب حمایت می کنند

ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792811

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: علیرضا فیروزفر با رای قاطع هر 9 عضو شورا به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد و شورا به شدت از شهردار منتخب حمایت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین حمزه لوپک در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به انتخاب علیرضا فیروزفر به عنوان شهردار زنجان گفت: پس از اینکه اعضای شورای اسلامی شهر زنجان بر سر سایر گزینه ها برای دعوت برای انتخاب شهردار به توافق نرسیدند، مقرر شد افرادی خارج از گزینه های مذکور بررسی شوند.

وی با بیان اینکه بیش از 10 گزینه خارج از لیست فراخوان به اعضای شورا پیشنهاد شده است، خاطرنشان کرد: علیرضا فیروزفر اولین گزینه ای بود که همه اعضای شورا با آن موافقت کردند.

حمزه لوپک با اشاره به اسامی افراد دیگری از شهرداری زنجان افزود: نام این افراد در بین اعضای شورا مطرح شد و همگی صلاحیت اداره شهر را داشتند اما به دلیل اجماع بر سر علیرضا فیروزفر و همچنین قبولی پیشنهاد از طرف او با افراد دیگر مذاکره نکرد.

وی گفت: بدین وسیله از افرادی که اسامی آنها توسط اعضای شورای شهر زنجان در رسانه ها منتشر شد به دلیل مطرح شدن نامشان عذرخواهی می کنم اما همانطور که گفته شد با توجه به اجماع بر روی گزینه اول، مذاکره ای با آنها صورت نگرفت. “

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه خبر عدم امضای چک سفید شهردار منتخب ناقص است، گفت: منظور رئیس شورای اسلامی شهر زنجان این بود که انتخاب شهردار منتخب با اعضای شورا بر اجرای آنها و اعضا انجام شود. شورا از شهروندان درخواست خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهردار منتخب با رای قاطع همه اعضای شورا انتخاب شد و اعضا از این انتخابات حمایت می کنند، گفت: هدف همه اعضای شورا رشد، توسعه و شکوفایی شهر و ضمن حمایت از شهردار قوی منتخب است. آنها تعامل خواهند کرد و متحد خواهند شد.

حمزه لوپک اخبار منتشر شده مبنی بر استعفای علیرضا فیروزفر از شهرداری زنجان را تکذیب کرد و گفت: شورا در انتخابات باقی ماند و وی استعفا نداد و پیگیر هستیم که حکم شهردار زنجان به محض تایید و امضای وزیر کشور به تصویب رسید. ممکن است. و او خودتان شروع کنید و برنامه های خود را محقق کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید