دلیل شکایت ستاره خارجی از استقلال را فاش کردند

دلیل شکایت ستاره خارجی از استقلال را فاش کردند

ماجرای هروی میلیچ، فوتبالیست سابق استقلال کرواسی، یکی از مهم ترین چالش های مدیریت باشگاه استقلال است. او تحت بازجویی قرار دارد اما رای فیفا برای بازیکن سابق استقلال کروات هنوز منتشر نشده است. میلیچ از بندهای قراردادش برای تاخیر در پرداخت مطالباتش استفاده کرد و از استقلال به فیفا شکایت کرد. وی در شکایت خود بندهای نکول ماهانه و سالانه را برای افزایش میزان مطالبات خود ذکر می کند. طبق پیگیری ها، پرونده این بازیکن حدود 500 هزار دلار است. اخیراً شایعه شده است که این بازیکن چندین بار پیشنهاد مالی باشگاه را نپذیرفته است اما خودش این موضوع را قبول ندارد. با این حال، میلیچ انتظار دارد با توجه به درخواست تجدید نظرش در فیفا، حکم نهایی در این پرونده صادر شود. این پرونده بر اساس تاخیر و پرداخت غرامت است و فیفا معمولا درصد کمی از این موضوع را در تصمیم گیری های خود لحاظ کرده است و باید دید در نهایت این تصمیم چه نتیجه ای خواهد داشت.

حامد افضلی، معاون بین الملل باشگاه استقلال چندی پیش در گفت و گو با رسانه های رسمی باشگاه اعلام کرد که این پرونده هیچ تفاوتی با دو پرونده قبلی CAS ندارد و در فیفا در جریان است و باشگاه منتظر رای فیفا است.

میلیچ: مخالفت با استقلال دروغ است

میلیچ که دیروز تولدش را با ابراز دلتنگی برای هواداران استقلال جشن گرفت و هنوز روزهای خوب گذشته را با پیراهن آبی استقلال به یاد می آورد، درباره آخرین وضعیت دریافت درخواست ها از باشگاه ایرانی و اینکه آیا اخیرا از سوی باشگاه استقلال با او تماس گرفته شده است یا خیر. وی گفت: همه اینها دروغ است و از زمانی که از استقلال جدا شدم سعی کردم با این باشگاه به توافق برسم اما باشگاه اقدام جدی انجام نداده و تاکنون هیچ تماسی در این زمینه صورت نگرفته است. از طریق فیفا کار کنید.”

وی ادامه داد: اصلا دوست نداشتم کار به اینجا کشیده شود، اما هر تلاشی کردم شکست خورد. انتظار داشتم باشگاه مراحل و موارد را دنبال کند تا به هر نحو ممکن به توافق برسیم اما اقدامی نشد. این اتفاقات ربطی به هواداران استقلال ندارد. من هنوز آنها را به یاد دارم و با خاطرات خوب این باشگاه زندگی می کنم. در طول مدت حضورم در ایران، هواداران همیشه به من لطف داشتند و هر جا که بودم مزاحم من شدند، بنابراین عشق آنها همیشه در قلب من باقی خواهد ماند.

هافبک سابق استقلال درباره شرایط این تیم افزود: مسابقات را تماشا می کنم و نتایج را دنبال می کنم و خوشحالم که تیم در آستانه پیروزی قرار دارد. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و حالا که بالاخره استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد، امیدوارم در این فصل در هر شرایطی این اتفاق بیفتد. اگرچه در سال های گذشته شانس خوبی برای قهرمانی داشتیم، اما به دلایلی که همه می دانند این اتفاق نیفتاد، اما امسال هم این اتفاق خواهد افتاد.»

مدیر برنامه ایرانیان میلیچ: هرگز نفهمیدم چرا در آن زمان توافقی حاصل نشد

بهرامی، وکیل دادگستری و مدیر برنامه های ایرانی میلیچ درباره آخرین وضعیت این پرونده و اینکه این بازیکن استقلالی دقیقا چقدر می خواهد گفت: بدهکار است. البته هنوز تعداد دقیق آرای فیفا توسط فدراسیون جهانی و پس از محاسبه آنها مشخص نشده است.

وی افزود: درخواست بازیکن فصل گذشته نزدیک به 200 هزار دلار بود و او حاضر بود در ازای امضای قرارداد فصل جدید در مجموع 450 هزار دلار اقساط دریافت کند، اما حالا اگر استقلال رای بیاورد باید حدود دلار بپردازد. 500000. یکجا پرداخت کنید. وی ادامه داد: البته به دلیل یک سری قوانین جدید و مشکلات مالیاتی، باشگاه با میلیچ به توافق نرسید و ما هرگز نفهمیدیم که چرا در زمان مددی دوستان با این پیشنهاد موافقت نکردند در حالی که این پیشنهاد در بهترین حالت از سوی استقلال بود. منافع. “

بهرامی در پاسخ به این سوال که آخرین پاسخ باشگاه چه بوده است، گفت: بار اول که به باشگاه رفتم استقبال بسیار خوبی شد و گفتند با آغوش باز منتظر رفع مشکل هستیم اما جوابی ندادند. قبل از شکایت به فیفا، به باشگاه اعلام کردیم که آماده دریافت حدود 300 هزار دلار اقساط 4 قسطی هستیم که با آن هم موافقت شد، اما به دلیل اینکه در همان زمان از سرگیری جلسه استقلال برای پرداخت دیابت «مطالبات تایید شد. توسط فیفا و مبلغ زیادی محروم از خواسته مهاجم، دوستان باشگاه استقلال باید به این نتیجه رسیده باشند که می توانند این رای را نقض کنند. در حالی که دیابت وکیل ضعیفی دارد، وکیل خارجی میلیچ که وکیل سایر مربیان و بازیکنان کرواسی است، از فوتبال ایران حمایت می کند و آنقدر قوی است که هیچ شکایتی از ایران به فیفا توسط آن وکیل توسط فدراسیون جهانی رای نیاورده است. من به عنوان یک ایرانی هیچ وقت برای کشورم بدی نمی کنم. ما هر کاری می‌توانستیم انجام دادیم تا او را نگه داریم وگرنه مشکل از راه مسالمت‌آمیز حل شد، اما وقتی بازیکنی به فیفا شکایت کرد، وکیل خارجی درگیر شد.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید