دلیل شکایت نکردن ساپینتو و خارجی ها از استقلال

دلیل شکایت نکردن ساپینتو و خارجی ها از استقلال

استقلالی ها مجبور شدند پرونده طلبکارانش را ببندند و با بارگذاری آنها در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای دریافت مجوز حرفه ای او اقدام کنند، اما نامه های بارگذاری شده در این سایت درخواست مهلت دیگری برای پرداخت بدهی ها است. به نظر می رسد باشگاه استقلال در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرده است که با توجه به تعطیلات نوروزی در ایران نمی تواند منابع مالی برای پرداخت بدهی ها تامین کند و به زودی این کار را انجام خواهد داد.

در این مرحله ساپینتو و سایر خارجی های استقلال نیز می توانند از این باشگاه شکایت کنند و پول خود را از فیفا بخواهند اما هنوز این کار را نکرده اند. 4 ماه است که حقوق نگرفته اند و بازیکنان و مربیان خارجی اگر دو ماه حقوق نگیرند می توانند به فیفا شکایت کنند.

دلیل شکایت نکردن ساپینتو و سایر خارجی های استقلال از این تیم به فیفا تنها یکی است. اینکه می خواهند بازیکنان بومی را همراهی کنند و تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد و نمی خواهند این شانس را از دست بدهند. اگر استقلال چهارم و پنجم جدول بود و شانس قهرمانی را از دست می داد، ساپینتو و سایر خارجی های استقلال اردو را ترک می کردند و با شکایت از فیفا پول خود را طلب می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید