دلیل بازی نکردن فرهاد مجیدی برای پرسپولیس

دلیل بازی نکردن فرهاد مجیدی برای پرسپولیس

افشین حاجی پور بازیکن سابق استقلال درباره شرایط فعلی استقلال در آستانه دیدار مقابل مس رفسنج گفت: مس رفسنجان یکی از بهترین تیم های لیگ برتر امسال است. همانطور که می دانیم این تیم بهترین خط حمله و بهترین گلزن را دارد. این نشان می دهد که استقلال و خط دفاعی او چقدر سخت است.

وی افزود: مهمترین چیز برای استقلال این است که بتواند ارتباط خط هافبک و حمله تیم مس را از بین ببرد. در واقع مس رفسنجان هافبک های بازیساز خوبی دارد که گادوین مانچا و دیگر مهاجم این تیم را به خوبی تغذیه می کنند. در واقع خط هافبک استقلال باید گادوین را از بازی خارج کند.»

استقلالی ها گفت: مس در چهار پنج هفته ابتدایی لیگ در 4 تیم آخر حضور داشت، اما به لطف فوتبال تیمی و استراتژی هجومی خوبش، در نهایت توانست گل های بیشتری به ثمر برساند، هرچند گل های بیشتری به ثمر رساند. “در جدول بالا.

حاجی پور به کانال انگلیس گفت: این مهاجم ابتدا برای تیم پیکان در لیگ ایران شناخته شد اما بعداً به پرسپولیس و استقلال رفت و نشان داد که چقدر خطرناک است. او با حضور هر دو سرخ ها و آبی های پایتخت، تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و ثابت کرد که در رقابت های بین المللی چقدر خطرناک است. به همین دلیل کادر فنی استقلال باید بیش از هر دیداری در لیگ به این مهره خطرناک توجه کند.

وی گفت: او بازیکن سابق استقلال است و انگیزه زیادی برای گلزنی برای تیم سابقش دارد تا توانایی های خود را به مربیان استقلال ثابت کند. فرهاد مجیدی باید فکری برای این دیوانه داشته باشد تا او را از بازی خارج کند.

بازیکن سابق استقلال درباره اهمیت شکست ناپذیری استقلال برای فرهاد مجیدی بیان کرد: قهرمانی بدون شکست است. البته هدف هر تیمی مهمترین بخش این تیم برای رسیدن به موفقیت است و فرهاد مجیدی با ثبت رکوردی جالب و خاطره انگیز توسط استقلال و خودش، اجازه نداد دروازه بانانش راهی تیم امید شوند. در دو بازی اخیر کاری انجام دهید. “به اما، حتی اگر او این کار را نکرده باشد.”

وی ادامه داد: چه کسی می داند! حسینی به دلایلی ممکن است در دو بازی باقی مانده نتواند به میدان برود. حالا یا به خاطر محرومیت یا به خاطر مصدومیت. به همین دلیل مجیدی ریسک نکرد.

پیشکسوت استقلال همچنین به برخی از عوامل قهرمانی این تیم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در سال های گذشته مدیریت ضعیف همیشه باعث می شد استقلال به عنوان قهرمانی یا آن چیزی که استحقاقش را داشت، باز بماند. اما دیگر مشکلات مدیریتی از دست دادن چهره های کلیدی تیم و جذب نقاط ضعف بود. اما در ابتدای این فصل با حضور ایرلو که یکی از مدیران با سابقه فوتبال است، این وضعیت تغییر کرد.»

حاجی پور در پایان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تداوم حضور سرمربی استقلال در فصل گذشته و اعتمادی که مدیرعامل با تمدید قرارداد به کادر فنی داد باعث شد تا استقلال با آهنگ هایی که به دست آورده بهترین نتایج را کسب کند. شروع فصل اینها همه عوامل اصلی کسب این قهرمانی استقلال بودند. قهرمانی که باید او را قهرمان ناب نامید».

دیدگاهتان را بنویسید