دفاع مجیدی مقابل مهاجمان تیمش و بازی نکردن مطهری و غفوری

او در پاسخ به سوال خیلی ها مبنی بر اینکه استقلال خوب بازی نکرد، گفت: من برای این تعداد زیاد اهمیتی نمی دهم. این افراد زیاد نیستند، آنها هستند که شما را به اینجا می فرستند تا سوال بپرسید.

تراکتورسازی تیم بزرگی است و بازی مقابل این تیم سخت است. انتظار نداشتم بازی راحتی داشته باشم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد و مطمئناً می تواند در آینده جایگاه خوبی کسب کند. تراکتورسازی برای اولین بار در این فصل با 3 مدافع بازی کرد و تا حدودی موفق بود اما به هر حال پیروز شدیم، برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی استقلال در خصوص تاثیرگذاری هافبک ها در این دیدار و نتیجه گفت: نظر شخصی من این است که تیم ما شایسته برد بود. من کاری را که از بچه ها خواسته بودم انجام دادم. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم اما به آنها می گویم که هیچ چیز تمام نشده است و باید راهمان را ادامه دهیم، مثل 18 هفته ای که نباختیم.

یکی از خبرنگاران گفت نظر شما در مورد بازی چیست و ظاهراً دو بازیکن شما یزدانی و مرادمند سرباز نام دارند که مجیدی در پاسخ گفت: من به اندازه کافی در مورد بازی صحبت کرده ام اما شما مشخصاً به حرف من گوش نداده اید. در مورد سوال دوم شما باید بگویم که صحبت در این مورد وظیفه من نیست.

وی در مورد اینکه چرا برخی از بازیکنان مثل غفوری و مطهری با وجود اینکه در نهایت تشخیص سرمربی است، برای استقلال بازی نمی کنند یا کمتر بازی می کنند، گفت: سوالی پرسیدید که خودتان جواب دادید. مربی باید تصمیم بگیرد که برای کدام بازیکن بازی کند و من تصمیم خواهم گرفت که چه کسی در تیم ما باشد. بر اساس نیاز تیم با کادر فنی تصمیم می گیرم که کدام بازیکن را بازی کنم. با توجه به این سوال که با کدام تیم بازی می کنیم و شرایط این دیدار نفرات مورد نظر را به میدان می فرستیم.

دیدگاهتان را بنویسید