کاربران روسی از نتفلیکس شکایت کردند / 60 میلیون روبل غرامت طلب کردند


ساعت: 08:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822205

کاربران روسی شکایتی علیه نتفلیکس برای تعلیق خدمات در روسیه تنظیم کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، در حالی که ماه گذشته گزارش شده بود که نتفلیکس در اعتراض به حمله روسیه به اوکراین، خدمات خود را در اوکراین به حالت تعلیق درآورده و تولید پروژه های روسیه را متوقف کرده است، اکنون مصرف کنندگان روسی قرارداد این شبکه بزرگ را زیر پا گذاشته اند. به دادگاه احضار شدند.

اندکی قبل از این رویدادها، نتفلیکس با روسیه موافقت کرد که برخی از تبلیغات روسی را به صورت رایگان طبق قوانین روسیه منتشر کند.

به گزارش RIA از روسیه، اکنون 20 نفر که حداقل تعداد مورد نیاز برای ثبت شکایت مشترک در روسیه است، در نتفلیکس شکایت کرده اند و انتظار می رود این تعداد به سرعت افزایش یابد.

نتفلیکس از سال 2016 در روسیه فعالیت می کند و بیش از یک میلیون مشترک جذب کرده است. قیمت اشتراک این سرویس در روسیه 799 روبل (9.67 دلار) در ماه است.

شاکیان نتفلیکس که توسط یک شرکت حقوقی مورد شکایت قرار گرفتند، تعلیق خدمات نتفلیکس در روسیه را نقض حقوق مصرف کنندگان و قوانین شهروندی روسیه دانستند و شکایتی به مبلغ 60 میلیون روبل تنظیم کردند.

طبق اسناد موجود در این شکایت، قرارداد نتفلیکس با مشترکان یک قرارداد عمومی است که به صورت یک طرفه قابل فسخ نیست و تعلیق خدمات نتفلیکس به معنای قطع حقوق کاربران است.

شاکیان خواستار 60 میلیون روبل (حدود 730000 دلار) خسارت غیر مادی و جریمه تا 50٪ مبلغ هستند. نتفلیکس در صورت شکست پرونده و رعایت نکردن آن ممکن است با جریمه های بیشتری روبرو شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید