گاف خنده دار ستاره خارجی در مورد شکایت از استقلال

گاف خنده دار ستاره خارجی در مورد شکایت از استقلال

عزیزبک امانوف مدتی است که در تمرین استقلال شرکت نمی کند اما با حضور در تمرین تیم نسف کرشی ازبکستان درخواست رسمی فسخ قرارداد یک طرفه را ارائه کرد. او همچنین از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرد و خواستار دریافت مطالباتش شد.

طبق قرارداد امانوف قرار بود باشگاه استقلال تا نیم فصل به این بازیکن پرداخت کند که این اتفاق نیفتاد و هافبک ازبکستانی همچنین هشدار داد که در صورت عدم پرداخت مطالبات تا مهلت مقرر می تواند به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند.

اگرچه آمانوف مدعی است اخطار فسخ قرارداد خود را به کارکنان باشگاه استقلال داده است، اما مدیران باشگاه مدعی هستند که هرگز چنین اطلاعیه ای به آنها نرسیده است! این در شرایطی است که آمانوف و مدیران برنامه هایش ادعا می کنند که این ایمیل ارسال شده است! اکنون مشخص شده است که آمانوف به جای ایمیل رسمی باشگاه استقلال، اطلاعیه خود را به ایمیل یکی از روزنامه های هواداری ارسال کرده است.

این روزنامه که سال ها با سردبیری علی فتح الله زاده فعالیت می کند، مدت هاست که در فضای مجازی فعالیت می کند و حالا مشخص شده که آمانوف به اشتباه ایمیل هشدار خود را به جای باشگاه استقلال به ایمیل این روزنامه ارسال کرده است. مدیران استقلال اکنون قصد دارند مدارک خود را در این زمینه به فیفا ارائه کنند. آنها به کمیسیون انضباطی فدراسیون جهانی گزارش خواهند داد که آمانوف در مورد خواسته های خود ایمیلی برای هشدار ارسال نکرده و چنین سوالی صحت ندارد.

حال باید منتظر ماند و دید در این زمینه چه اتفاقی می افتد. بی شک کمیته انضباطی فیفا همه جوانب را بررسی کرده و رای خواهد داد. معلوم نیست حکم به نفع کیست.

دیدگاهتان را بنویسید