دمای هوای تهران از روز شنبه کاهش یافته است

دمای هوای تهران از روز شنبه کاهش یافته است

روز جدید امروز و فردا (30 و 31 شهریور ماه) در مناطق مرتفع استان به ویژه نواحی مرتفع شرقی گاهی با رگبار پراکنده همراه با احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران تا پنج روز آینده آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود و از روز شنبه (دوم مهرماه) کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعات به ویژه در ساعات بعدازظهر در نیمه جنوبی افزایش وزش باد. سرعت با گرد و غبار پیش بینی می شود.

امروز و فردا (30 و 31 شهریور ماه) در مناطق مرتفع استان به ویژه نواحی مرتفع شرقی گاهی با رگبار پراکنده همراه با احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

روز پنجشنبه (31 شهریور ماه) وزش باد شدید و گرد و خاک و کاهش نسبی کیفیت هوا در استان به ویژه در نواحی جنوبی و غربی پیش بینی می شود.

افزایش نسبی دما تا روز جمعه (اول مهر) و کاهش نسبی دما از شنبه هفته آینده (دوم مهر) پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 37 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

آسمان تهران فردا (31 شهریور) کمی ابری و بعدازظهر وزش باد شدید و گرد و خاک با کمینه دمای 23 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد و روز جمعه (1 مهر) کمی ابری و غبارآلود و وزش باد در نقاطی باد با حداقل دمای 24 و بیشینه دما 36 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید