دندانپزشک کلاهبردار میناب پزشک نبود/ افشای پلیس

دندانپزشک کلاهبردار میناب پزشک نبود/ افشای پلیس

با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب، دندانپزشک قلابی که بدون داشتن مدارک دندانپزشکی و مجوز به شهروندان خدمات رسانی می کرد، شناسایی و بازداشت شد.

سرهنگ عباس قاسمی صبح امروز (21 خرداد) در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با استفاده از روش های پلیسی فردی که بدون مدرک پزشکی یک کلینیک دندانپزشکی را استخدام می کند. از محلات شهرستان میناب شناسایی و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و هدفمند گشت زنی در کمتر از یک ساعت مخفیگاه این پزشک قلابی را شناسایی و با هماهنگی قضایی و کمک کارشناس معاونت علوم پزشکی ریاست جمهوری متهم را دستگیر و اقلام پزشکی را کشف و ضبط کردند.

این افسر انتظامی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده در محل مورد نظر مشخص شد این فرد فاقد گواهینامه یا سوابق پزشکی است، خاطرنشان کرد: این متهم 48 ساله در تحقیقات فنی به جرم خود اعتراف کرد که به با تشکیل پرونده منعقد شد و تشریفات قضایی وارد دستگاه قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب در پایان از شهروندان خواست جهت دریافت خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مراکز درمانی معتبر دارای مجوز از وزارت بهداشت مراجعه و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید