دهکده المپیک 120 هکتاری در شهر نیر ساخته می شود


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898272

در سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان نیر مطرح شد.

نایب رئیس مجلس در بازدید وزیر ورزش از تاسیسات شهر نیر گفت: در صورت ایمن سازی 120 هکتار از اراضی روستای شیران به شرط عدم وجود مخالفت، مقدمات ایجاد دهکده المپیک در شهر نیر فراهم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ماسید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز در بازدید از مجموعه های فرهنگی ورزشی شهرستان نیر توسعه اماکن ورزشی را برای رشد و تعالی ورزش این شهرستان لازم و ضروری دانست.

علی نیکزاد نایب رئیس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: زیرساخت های ورزشی شهرستان نیر برای تکمیل و قابل استفاده بودن نیاز به اعتبار کافی دارد و با اعتبارات محدود کار خاصی انجام نمی شود.

وی افزود: امکان راه اندازی دهکده المپیک در اراضی روستای شیران در شهرستان نیر وجود دارد و در صورت تامین 120 هکتار از اراضی روستای شیران و به شرط عدم مناقشه بر روی زمین های مذکور، زمین ها واگذار می شود. به وزارت ورزش و جوانان برای انجام مقدمات ایجاد دهکده المپیک در شهر.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با بیان اینکه مردم روستای شیران بیشتر ورزشکار، صنعتگر و پیمانکار پروژه های عمرانی هستند، گفت: می توان از ظرفیت مردم در ساخت و ساز استفاده کرد. زیرساخت های ورزشی

شهرام محمدی فرماندار نیر نیز با اشاره به وجود زمین لازم برای احداث دهکده المپیک نظر مثبت وزیر ورزش و جوانان را در این زمینه جویا شد.

وی به تشریح ظرفیت شهرستان نیر پرداخت و گفت: شهرستان نیر دارای 6 آب معدنی معروف است و اماکن گردشگری و ورزشی در نیر عمدتاً با اهداف بهداشتی پیگیری و انجام می شود.

جمعی از ورزشکاران این شهرستان در این بازدید از سالن کشتی، سالن حجاب و خوابگاه ورزشی شهرستان نیر خواستار توسعه اماکن ورزشی در این شهرستان شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید