ده ها دزد نقابدار در حال حمله به فروشگاهی در آمریکا هستند

ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786554

80 سارق نقابدار به فروشگاهی در سانفرانسیسکوی آمریکا حمله کردند و اجناس آن را سرقت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بی بی سی نیوز؛ 80 سارق نقابدار به فروشگاهی در سانفرانسیسکوی آمریکا حمله کردند و اجناس آن را سرقت کردند.

این فروشگاه یک میلیون دلار کالا به سرقت برده است. این حمله اندکی بعد از ظهر در مقابل یک فروشگاه بزرگ نورد استریم در سانفرانسیسکو رخ داد. آنها بیشتر اقلام موجود در قفسه فروشگاه ها را دزدیدند.

برت برت، صاحب رستوران و شاهد عینی این حادثه گفت: «آنها بین 50 تا 80 سال داشتند. نقاب زده بودند. با خود میله های آهنی داشتند. آنها به فروشگاه نورد استریم در اینجا حمله کردند و سرقت کردند.

این خبرنگار گفت: ماموران پلیس در این رابطه تنها توانستند یک زن و مرد را دستگیر کنند. این دو در هنگام فرار توسط پلیس در خودروی خود دستگیر شدند. یک نفر دیگر در حال فرار دستگیر شد.

یکی از شاهدان عینی گفت: فکر می کردم می خواهند به خودروها آسیب برسانند. درهای جلو و عقب رستوران را بستم.

به گفته خبرنگار، روز قبل، یک میلیون دلار کالا از فروشگاه دیگری در سانفرانسیسکو به سرقت رفت. در این مورد تعدادی از سارقان به چند فروشگاه حمله کرده و به آنها دستبرد زدند. منتقدان می گویند عدم پاسخگویی بین مجری قانون و پلیس آشکار است. همین موضوع باعث شد تا سارقان دوباره به خیابان ها بیایند و این مشکلات را ایجاد کنند. یکی از سارقان دستگیر شده پیش از این نیز در اسفندماه به اتهام ارتکاب اسلحه دستگیر شده بود.

احشا صفایی، افسر قضایی مستقر در سانفرانسیسکو گفت: ما باید عواقب عاملان این اقدامات را در نظر بگیریم و دیگر نمی توانیم چنین رفتاری را تحمل کنیم.

در این گزارش آمده است: پس از این سرقت ها، زنجیره ای وال گرینز تعدادی از شعبه های خود را تعطیل کرد. فیلم های سرقت از این فروشگاه ها دست به دست شده است. در یکی از این تصاویر یکی از سارقان در حین دوچرخه سواری با وسایل سرقتی فراوان از فروشگاه خارج می شود. هفته گذشته 14 دزد وارد شعبه لویی ویتون در منطقه شیکاگو شدند. آنها ۱۲۰ هزار دلار اجناس از فروشگاه دزدیدند و با خودروهای خود از منطقه دور شدند.

جیمز کروگر، اوکبروک، رئیس پلیس شیکاگو گفت: به محض ورود آنها به فروشگاه، کیف های خود را پر از کالاهای سرقتی کردند.

این خبرنگار گفت: پلیس اعلام کرد که مسئول نگهبانی مغازه در حال استراحت است. دادستان کل ایلینوی قبلاً یک کارگروه برای بررسی چنین جنایاتی تشکیل داده است. در همین حال، در سانفرانسیسکو، پلیس گشت های خیابانی خود را افزایش داده است. از سوی دیگر قوانین راهنمایی و رانندگی شهری نیز تغییر کرده است تا سارقان به راحتی نتوانند خودروهای خود را در نزدیکی مغازه ها پارک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید