دور جدید پیش فروش سایپا از 13 بهمن آغاز می شود/ سپرده گذاران تا ساعت 15 فردا فرصت دارند.

دور جدید پیش فروش سایپا از 13 بهمن آغاز می شود/ سپرده گذاران تا ساعت 15 فردا فرصت دارند.

گروه خودروسازی سایپا در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر دارد چهار محصول خود را در قالب پیش فروش یکساله از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه (13 بهمن) به بازار عرضه کند. سایپا تاکید می کند که تنها متقاضیانی که تا ساعت 15 روز چهارشنبه وجه خودرو را به حساب خود واریز کرده اند و این پول مسدود می شود. آنها قادر به ثبت نام خواهند بود.

به مناسبت دهه فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد چهار محصول ساینا اس دوگانه سوز، مدل کوئیک جی ایکس، کوئیک آر اتوماتیک و مدل Quick R GX به صورت طرحی برای فروش، پیش فروش یک ساله دو نفره. گروه متقاضیان عادی (از 22 بهمن) و مادران دارای دو فرزند یا بیشتر (از 25 بهمن).

این طرح از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه هفته جاری (23 بهمن) فعال می شود و متقاضیان باید با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com ثبت نام کنند. متقاضیان عادی سه روز تا تکمیل ظرفیت و متقاضیان طرح جوانان سه روز فرصت خواهند داشت تا درخواست خود را ثبت کنند.

لازم به ذکر است که البته تنها متقاضیان عادی که دارای حساب پروکسی با موجودی معادل مبلغ مندرج در بخشنامه خرید خودروی مورد نظر می باشند، می توانند با ورود به سایت فروش سایپا، مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

برای این منظور متقاضیان عادی تا ساعت 15 روز چهارشنبه (21 بهمن) فرصت دارند نسبت به تعریف حساب نیابتی و واریز مبلغ تعیین شده برای خودروی مورد نظر خود اقدام کنند. در غیر این صورت مانند طرح اخیر سایپا که در قالب فروش فوق العاده دو محصول این شرکت اجرا شد و بسیاری از مشتریانی که حساب نمایندگی تعریف نکرده اند و پرداخت خودرو در حساب آنها مسدود نشده است، لذا نمی توانند ثبت نام کنند، لینک ثبت نام برای آنها فعال نمی شود. .

آغاز مراحل ثبت نام مادران از یکشنبه هفته آینده

همچنین خاطرنشان می شود، امکان پیش ثبت نام در طرح حمایت از خانواده و جوانان (طرح ویژه مادران) از ساعت 9 صبح روز یکشنبه هفته آینده (26 بهمن) به مدت سه روز و لزوم راه اندازی حساب پروکسی و مشارکت بخشی از پرداخت خودرو شامل متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانان نمی شود.دور جدید پیش فروش سایپا از 13 بهمن آغاز می شود/ سپرده گذاران تا ساعت 15 فردا فرصت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید