دولت با پیشنهاد ساعت کاری شناور دستگاه های اجرایی موافقت کرد


ساعت: 12:14
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906104

سخنگوی دولت گفت: تصویب پیشنهاد ساعت کاری شناور دستگاه های اجرایی در استان تهران به ویژه کنترل ترافیک و تسهیل در عبور و مرور مردم، مسئولان، دانش آموزان و کارگران به تصویب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات امروز هیئت دولت، اظهار داشت: جلسه امروز هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور و در ساعت 14 صبح برگزار شد. در ابتدای جلسه گزارشی از عرضه برخی داروها ارائه شد و مقرر شد علت سهل انگاری و تاخیر ارائه و بررسی شود.

وی بیان کرد: یکی از دلایل آن این بود که شیوع آنفولانزا زودتر از زمان پیش بینی شده اتفاق افتاد و اشتباهات و خطاهایی وجود داشت. رئیس کل بانک مرکزی همچنین به برخی موارد تخصیص ارز برای واردات برخی مواد اولیه محصولات پزشکی اشاره کرد.

سخنگوی دولت گفت: با تصویب پیشنهاد ساعت کاری شناور دستگاه های اجرایی در استان تهران به ویژه کنترل ترافیک و تسهیل در عبور و مرور مردم، مسئولان، دانش آموزان و کارگران به تصویب رسید.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: اساسنامه صندوق ملی مسکن که پیش از این به تصویب هیات وزیران و مورد انتقاد شورای نگهبان قرار گرفته بود، اصلاح شده و انشاالله بتوانیم در طرح ملی مسکن با سرعت بیشتری پیش برویم.

وی افزود: با توجه به روند مشارکت در شانگهای، امروز لایحه ای به منظور کمک حقوقی بین ایران و هند در امور مدنی و حقوقی امضا شد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در خصوص سهمیه قیر دستگاه های اجرایی آیین نامه مربوطه به تصویب هیات وزیران رسید تا اقدامات لازم برای توسعه راهسازی در کشور و بازسازی راه های روستایی انجام شود.

بهادری جهرمی افزود: هیات وزیران تصویب کرد که وزارت بهداشت و درمان می تواند مجوز تاسیس پارک های علم و فناوری و حمایت بیشتر از فعالیت شرکت های دانش بنیان در حوزه بهداشت و درمان را دریافت کند.

وی در پایان گفت: ترکیب شورای اطلاع رسانی دولت تغییر و تغییر کرد و اعضا اضافه شدند. هیات وزیران امکان تشکیل کارگروه های تخصصی در این زمینه را تصویب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید