دولت در اسرع وقت مشکلات مناطق سیل زده را رصد می کند

ساعت: 17:26
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798327

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: پس از جمع بندی میزان خسارت در استان های سیل زده، نتایج به دولت ارائه می شود و با کمک نهادهای مختلف در اسرع وقت مشکلات این مناطق را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، محمد محبر معاون اول رئیس جمهور ظهر چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه گیرافت در جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ب. چند گروه دیگر ارسال خواهد شد.

وی گفت: ما نیز باید در استان کرمان حضور می یافتیم و مشکلات را از نزدیک بررسی می کردیم.

مخبر گفت: البته نوع خسارت و مشکلات در استان ها مشابه است. در این مناطق تخریب زمین‌های کشاورزی، برخی خانه‌ها و تلفات احشام صورت گرفته است که در آن‌ها موارد جمع‌بندی و به دولت ارائه شده است.

وی بیان کرد: نکته بسیار خوب استانداران در همه این استان ها از جمله کرمان این بود که از همان لحظه اول سیل استاندار کرمان در محل حاضر شد و سعی کرد تمام تلاش خود را برای رفع سریع مشکلات انجام دهد.

به گفته مخبر، راه 150 روستای کرمان قطع شده که 110 روستا نصب شده و تنها در دو سه روستا قطعی برق وجود دارد که به زودی رفع می شود.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: دولت برای جبران خسارات ناشی از سیل در کوتاه مدت تلاش می کند و تصمیمات مناسبی در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مخبر دقایقی پیش وارد فرودگاه جیرفت در جنوب استان کرمان شد. وزیر جهاد کشاورزی مخبر را در این سفر سرزده همراهی می کند.

برخی شهرهای جنوب استان کرمان از جمله رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان بیشترین خسارت را طی بارندگی های اخیر و سیل در جنوب کرمان متحمل شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید