آبگرفتگی معابر یزد دیروز در اسرع وقت مجاز شد/ حضور شهردار در محل برای بررسی مشکلات سیل

ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782159

رحیم دل گفت: برای اولین همکاران ما از معاونت خدمات و محیط زیست شهری ظرف چند ساعت برای رفع سیلاب معابر شهری اعزام شدند و این مشکل در اسرع وقت برطرف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا رحیم دل سرپرست معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص امدادرسانی به سیلاب در شهر یزد گفت: به لطف خدا شاهد بارش اولین باران رحمت الهی پاییزی در شهر و استان یزد هستیم اما متاسفانه جاده های یزد همچنان آبگرفته است.

وی افزود: برای اولین بار همکاران ما از معاونت خدمات و محیط زیست شهری ظرف چند ساعت برای رفع سیلاب معابر شهری اعزام شدند و این مشکل در اسرع وقت برطرف شد.

سرپرست معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری یزد با تاکید بر رفع نواقص معابر یزد گفت: رسانه ها پشتیبان ما در شهر هستند و هر جا مشکلی وجود داشته باشد به مسئولان گزارش داده اند. خوشبختانه شهردار یزد به همراه اعضای شورای شهر هر جا که مشکلی وجود داشت تلاش کردند مشکل سیلاب را حل کنند.

وی با اشاره به احتمال بارش تا پایان هفته ادامه داد: شهروندان یزدی می توانند در صورت بروز سیل و مشکلات معابر ناشی از بارندگی با شماره تلفن 137 شهرداری تماس بگیرند.

رحیم دل در پایان با ارزیابی سایر دستگاه ها مانند سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، سازمان مدیریت پسماند، شهرداری های سیما و منظر و جمعیت هلال احمر گفت: شهروندان درخواست کنند و از مسئولان بخواهند چرا که این خواسته ای است که باید انجام شود. این امر باعث رشد و برتری شهر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید