دومین جلسه دادگاه میلاد خاتمی برگزار شد

دومین جلسه دادگاه میلاد خاتمی برگزار شد

روز جدید دومین جلسه دادگاه میلاد خاتم آبادی فراهانی و 19 متهم دیگر این پرونده به ریاست قاضی صلواتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

صبح امروز چهارشنبه 29 مهر 1401 دومین جلسه دادگاه متهمان میلاد خاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد خاتمی» و محمدرضا زاهدی از گردانندگان سایت های قمار و شرط بندی خارج از کشور و 19 متهم دیگر پرونده به ریاست قاضی سلواتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار قضایی، وکلای متهم و نماینده دادستان تشکیل شد.

در این جلسه بهروز حسنی اعتماد نماینده دادستان درخواست متهمان برای ادامه مجازات را قرائت کرد.

قاضی سلواتی پس از قرائت کیفرخواست نماینده دادستان اعلام کرد که جلسات دادگاه از روز شنبه ادامه دارد و متهمان و وکلای آنها از خود دفاع خواهند کرد.

میلاد خاتمی فرزند محسن متهم به فساد در جهان از طریق فساد گسترده و نقض نظام پولی و ارزی کشور، پولشویی، افتتاح مرکز قمار و ترویج فساد است.

«میلاد خاتمی» که یکی از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی خارج از کشور بود، در اسفندماه ۱۳۹۷ با صدور اخطار قرمز پلیس بین‌الملل شناسایی، دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

متهم با ایجاد سایت‌های قمار و شرط‌بندی و کسب مال از این طریق، سبک زندگی اشرافی و تجملی را در صفحات مجازی تبلیغ می‌کند و مخاطبان خود را برای دستیابی به چنین امکاناتی به قمار و شرط‌بندی تشویق می‌کند.

اکثر سایت‌های قمار و شرط‌بندی که توسط شبکه‌ای که میلاد خاتمی در آن عضویت دارد تبلیغ می‌شود، در واقع الگوریتم‌های کلاهبرداری هستند و افرادی که در آن شرکت می‌کنند با روش‌های پیچیده فریب مالی می‌خورند.

دیدگاهتان را بنویسید