ترویج فحشا و فساد با چالش های غیراخلاقی اینستاگرامی میلاد خاتمی


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905117

صبح امروز شنبه نهم مهرماه چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد خاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد خاتمی» از گردانندگان سایت های قمار و شرط بندی خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح امروز شنبه 9 مهرماه به ریاست قاضی صلواتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگستری، وکیل مدافع و نماینده دادستان.

قاضی سلواتی در ابتدای جلسه خطاب به متهم اظهار داشت: اتهامات میلاد خاتمی به اتهام فساد در کشور از طریق گسترش فساد در سطح وسیع، اخلال در نظام پولی و ارزی با برداشت مبالغی از نظام پولی است. کشور به مراکز قمار و تبدیل آن به ارز از سوی دولت، افتتاح مرکز قمار، ترویج فساد ناشی از اقدامات مخرب در فضای مجازی و گسترش بدون محدودیت، اقدامی ضد اخلاقی و ضد انسانی است.

در این جلسه دادگاه به دستور قاضی صلواتی فیلم هایی منتشر شد که مفاد آن فعالیت مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور است که از اقدامات وی فیلم گرفته و در صفحه مجازی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. ویدیوهای خود تحقیرآمیز او با استفاده از زبان رکیک و تشویق جوانان به ثبت نام در سایت های قمار.

متهم در جلسه دادگاه در پاسخ به قاضی سلواتی که از وی خواسته بود درباره تصاویر منتشر شده توضیحاتی بدهد، گفت: همه پرونده ها را قبول دارم و هیچ توضیحی ندارم.

همچنین در جلسه دادگاه فیلمی منتشر شد که در آن زنی مدعی شد که میلاد به دختر بچه ها بی توجهی کرده و به بهانه پول و خانه و ماشین از آنها خواسته به ترکیه بیایند.

این خانم گفت که میلاد مستقیماً پیش خواهرم آمده است (پیام خصوصی) و با قول تسهیلات و پول و غیره قصد فریب خواهرم را داشته که من خواهرم را از رفتن به ترکیه منصرف کرده ام.

قاضی سلواتی در پایان چهارمین جلسه دادگاه اعلام کرد: تاریخ جلسه بعدی دادگاه متعاقبا اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید