دو ایرانی به عنوان کمک داور در اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شدند

ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799489

اتحادیه جهانی کشتی در ایمیلی به فدراسیون کشتی اعلام کرد که محمد مصلی پور داور المپیک و S1 و رئیس کمیسیون کشتی و نیما صادقی داور S1 کشورمان به عنوان کمک داور انتخاب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در حالی که چند سالی بود که جای خالی نماینده مبارزه ایران در اتحادیه جهانی احساس می شد، با پیگیری های محمد مصلی پور داور المپیک و S1 و رئیس کمیته قضایی کشتی و نیما صادقی داور S1 کشورمان به عنوان دستیار مربی قضایی این اتحادیه انتخاب شد.

پیش از این تنها مرحوم مهدی خالدی به صورت رسمی در اتحادیه جهانی کشتی (فیلا) مربی قضائی بود و پس از آن نمایندگان کشورمان به صورت رسمی به عنوان مربی یا کمک مربی انتخاب نشدند.

بی شک انتخاب دو نماینده قوه قضائیه کشورمان به عنوان کمک مربی نوید روزهای خوبی را برای ایران برای قضاوت مبارزه جهانی خواهد داد.

فدراسیون کشتی در نظر دارد از داوران جوان و با استعداد برای کسب کرسی ها و مقام های هیئت داوران اتحادیه جهانی کشتی حمایت کند.

بدون شک هدف بعدی فدراسیون کشتی ارتقای داوران کشتی کشورمان از درجه کمک مربی به مقام مربی داوری در اتحادیه جهانی کشتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید