دو بازیکن در یک قدمی پرسپولیس

وحدت حنان اف نیز مانند گیورگی گلسیانی پس از دریافت معافیت از باشگاه پرسپولیس به آن باشگاه اعلام کرد که وقت او تمام شده است. در همین راستا دو سه باشگاه لیگ برتری خواهان جذب این بازیکن تاجیک هستند و مذاکراتی نیز با ایجنت وی انجام داده اند. در همین راستا مطلع شدیم که ایجنت وحدت از او خواسته تا قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند و با رقم بسیار خوبی به یکی از تیم های متمول لیگ برتر بپیوندد اما هنوز تصمیمی نگرفته است. بعید نیست که با اصرار این نماینده، هانانوف تصمیم به فسخ قرارداد بگیرد.

در حالی که این باشگاه می توانست در نیم فصل بازیکن تاجیکستانی را با قیمتی مناسب بفروشد اما حالا اگر تصمیم به فسخ قرارداد داشته باشد نه تنها تمام پول قراردادش را می گیرد بلکه در نیم فصل هم به راحتی می تواند تیم جدیدش را به آرامی انتخاب کند

ناگفته نماند که وحدت به دلیل سرماخوردگی در لیست آخرین بازی مقابل پرسپولیس نبود و این مشکل ربطی به اطلاع رسانی او به باشگاه نداشت. در ضمن گلسیانی هم همین وضعیت را دارد اما با توجه به شرایط حساس پرسپولیس و مصدومیت مرتضی پورعلیگنجی تصمیم گرفت این هفته را به باشگاه پرسپولیس بدهد. رضا درویش با گرفتن قسط دوم از ایرانسل، اسپانسر مالی خود، در تلاش است تا قبل از دربی به اعضای تیمش از جمله خارجی ها پرداخت کند.