دغدغه بزرگ پرسپولیس؛ 2 بازیکن تیم ملی در یک قدمی یکدیگر؟

دغدغه بزرگ پرسپولیس؛  2 بازیکن تیم ملی در یک قدمی یکدیگر؟

صبح امروز اعلام شد دو بازیکن پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی و عدم وصول مطالبات قصد فسخ یکطرفه قرارداد خود را دارند. گویا این افراد با پیشنهاد تیم های عربی مواجه شده اند و می خواهند پرسپولیس را به مقصد این تیم ها ترک کنند. بازیکنان پرسپولیس که پیش از این بین 25 تا 28 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند، انتظار دارند پول قابل توجهی از نقل و انتقالات زمستانی دریافت کنند اما هنوز خبری از این واریز به حساب آنها نیست.

شاگردان یحیی گل محمدی که از زمان روی کار آمدن درویش حدود 8 تا 10 درصد پول را دریافت کرده اند، همچنان بدون سرمربی تمرین می کنند، اما منتظر هستند تا درویشی به قول خود به یحیی برای پرداخت قبوض عمل کند.

این در حالی است که دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس با توجه به دریافت پیشنهادات قابل توجه از مسابقات خلیج فارس و عدم دریافت مطالبات خود از سرخپوشان به دنبال راهی برای فسخ یک طرفه قرارداد هستند. این دو بازیکن برای جدایی از پرسپولیس در حال رایزنی هستند اما نمی خواهند با موجی از انتقادات هواداران این تیم مواجه شوند. شنیدیم هر دوی این بازیکنان ملی پوش هستند و در اردوی تیم ملی حضور دارند. 2 بازیکنی که حضورشان برای پرسپولیس بسیار مهم است و اگر بخواهند قراردادشان را فسخ کنند قطعا با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس مواجه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید