دو خودروی جدید چینی راهی بازار ایران شدند / عکس

دو خودروی جدید چینی راهی بازار ایران شدند / عکس

برند چینی لیوان با دو خودروی جدید شامل X6 Pro SUV و S6 Pro سدان وارد ایران می شود. در ادامه با S6 PRO و LIVAN X6 PRO آشنا می شویم.

بر اساس این خبر، شرکت خودروسازی بام در نظر دارد با همکاری برند چینی لیوان، دو محصول جدید این شرکت به نام های لیوان X6 Pro SUV و Livan S6 Pro سدان را وارد بازار ایران کند. این خودروها به زودی وارد بازار روسیه و سپس وارد بازار ایران خواهند شد. در ادامه با این دو خودروی جدید چینی در بازار ایران آشنا می شویم.

دو خودروی جدید برند لیوان چینی برای ایران
شاسی شیشه ای X6 Pro – X6 PRO

شیشه

X6 Pro SUV در واقع یک نسخه ارتقا یافته از Geely M Grand X7 است. این خودرو توسط شرکت خودروسازی بام با نام BAC X6 PRO تولید و وارد بازار ایران خواهد شد. به احتمال زیاد این خودرو با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ وارد بازار ایران خواهد شد.

سدان S6 PRO S6 PRO

شیشه

سدان S6 Pro در واقع نسخه به روز شده سدان جیلی ام گرند GL است که لیوان پس از دریافت مجوز ساخت این خودرو قصد دارد آن را در بازارهای روسیه و ایران به فروش برساند. این خودرو که با نام لیوان اس 6 پرو شناخته می شود، می تواند به رقیب اصلی آریزو 6 و کی ام سی جی 7 در بازار ایران تبدیل شود. این سدان نیز با نام BAC S6 PRO با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ وارد بازار ایران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید