دو نفر بر اثر انفجار در ساختمانی در Cala e Margi جان باختند

ساعت: 21:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791625

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت؛

ملکی از کشته شدن دو نفر در پی انفجار شدید در ساختمانی در کالا مرغی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدجلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 4:44 امشب سامانه بیست و پنجم آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع یک مورد انفجار شدید در ساختمانی در منطقه کله مرغی، خیابان زمزم خبر داد. که بلافاصله با پیگیری سه آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ایستگاه اول در سه دقیقه به محل حادثه رسید، گفت: در محل مشاهده شد که این حادثه در ملکی حدود 2 متر و دو طبقه رخ داده است. طبقه اول این ساختمان محلی برای پرکردن و نگهداری بطری ها استفاده می شد و چندین بطری کوچک و بزرگ اکسیژن، استیلن و امثال آن در محل نگهداری وجود داشت.

ملکی ادامه داد: علت انفجار توسط کارشناسان در دست بررسی است. انفجار ناگهانی در این محل رخ داد که طبقه همکف، قسمتی از طبقه دوم و مغازه مجاور به کلی تخریب شد. شیشه های چند ساختمان روبرو و کنار ملک نیز شکسته شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: برخی گفتند امروز اولین روز سمینار است. متأسفانه بر اثر انفجار آتش سوزی جزئی رخ داد که با تلاش آتش نشانان خاموش شد.

وی با اشاره به عملیات جستجو و نجات گفت: متاسفانه دو نفر که زیر حجم زیادی آجر و خاک مدفون شده بودند از زیر آوار بیرون کشیده شدند که مشخص شد هر دو جان خود را از دست دادند. در طبقه بالا آقایی بود که با کمک آتش نشانان از ساختمان خارج شد.

وی در پایان گفت: نیروها در حال مراقبت از محل هستند و کارشناسان در حال روشن شدن علت حادثه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید