دیدار با تیم ملی هندبال بانوان ایران را هرگز فراموش نمی کنم

ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790655

رئیس فدراسیون هندبال نروژ در بیانیه ای درباره دیدار تیم هندبال بانوان کشورش با ایران گفت: بازی با تیم هندبال بانوان ایران را هرگز فراموش نمی کنم و آن را برای همیشه به یاد دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کورگیر لیو رئیس فدراسیون هندبال نروژ در بیانیه ای که در سایت فدراسیون هندبال نروژ منتشر شد، گفت:

دیدار با تیم ملی هندبال بانوان ایران در جام جهانی را همیشه به یاد دارم. دختران پرافتخار و زیبای ایران از یک کشور دیگر که فقط وقتی به آنها سر بزنیم و با این تیم بازی کنیم می توانیم آنها را درک کنیم.

در نروژ تله‌های اسکی را می‌بینیم که برخی از دختران نمی‌توانند حتی تا نیمه راه بپرند تا جایی که یک مرد می‌تواند بپرد، یا اسکی‌بازانی داریم که با ترزا جوهاگ (یکی از بهترین اسکی‌بازان جهان) 5 دقیقه اختلاف زمانی دارند. . در اینجا ما فینال های فوتبالی داریم که با تساوی 6-1 به پایان می رسد، یا اسکی بازانی که حتی به فینال دانهیل هم راه پیدا نمی کنند. و با این حال هیچ کس چیزی در مورد این اختلاف نمی گوید. این ورزش شامل تفاوت در سطوح، یادگیری و شادی است و این را در دیدار مقابل تیم ملی هندبال ایران دیدیم.

ما می توانیم دو یا سه بازی هندبال مانند بازی ایران و نروژ در دو سال آینده برای حسن نیت بیشتر داشته باشیم و این احترامی است که به آن نیاز داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید