دیدار نوشیدنی با رئیس جدید فدراسیون فوتبال / تبریک به مجیدی رئیس مرکز ملی فوتبال


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809943

فرشاد پیوس ضمن حضور در دفتر سید میرشاد ماجدی انتصاب وی را به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال تبریک و برای تیم جدید مدیریتی فوتبال کشور آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، فرشاد پیوس بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با اشاره به توانایی مجیدی در اداره فوتبال کشور، او را فوتبالیست خواند و گفت: او به عنوان یک مدیر تعریف کرد. مردی که یکی از معدود چهره های فوتبال کشورمان است که نه در دوران بازیکنی و نه در طول انجام وظایف مختلف کمترین سودی در بین اهالی فوتبال نداشته است و این نشانه ای است برای رسیدن فوتبال ملی به سواحل. از صلح روزهای آینده و مبارزه با فساد.

گلزن تاریخ باشگاه «پرسپولیس» یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه رئیس فدراسیون فوتبال را فرهنگ سازی در حین انجام وظایف عنوان کرد.

مجیدی در این نشست همچنین با تمجید از حضور فرشاد پی در فدراسیون فوتبال گفت: در مسیر موفقیت نیازمند حمایت و حمایت هر خانواده بزرگ فوتبالی هستیم و تمام تلاش خود را برای سربلندی فوتبال ملی انجام داده ایم. “

علیرضا امامی فر رئیس مرکز ملی فوتبال نیز با تبریک به میرشاد ماجدی گفت: در واقع با توجه به اختیارات هیئت فوتبال، میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شد. آنها مطمئنا از تمام امکانات موجود فدراسیون فوتبال استفاده خواهند کرد و در واقع با اعمال صحیح قوانین می توانند این کشتی طوفانی را آرام کنند.

وی افزود: همچنین در بحث تیم ملی فوتبال بزرگسالان و حضور در جام جهانی قطر به دنبال این هستیم که اتفاق خوب و جدیدی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در این جام جهانی بیفتد تا بتواند به برای اولین بار به مرحله گروهی جام جهانی صعود کرد. تیم های ملی فوتسال، فوتبال ساحلی، دسته جمعی و فوتبال ملی و تیم های فوتسال بانوان جایگاه برجسته ای در آسیا دارند و شناخته شده هستند.

رئیس مرکز ملی فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: با تجربه ای که مجیدی در فوتبال دارد احساس می کنم او می تواند راه حل فوتبال کشورمان باشد و از هر لحاظ به آنها اعتماد می شود. استفاده از دانش، تجربه و تخصص افرادی که می توانند در این زمان به او کمک کنند برای او مهم است. در این راستا تمام تلاش خود را در مرکز ملی فوتبال انجام خواهیم داد تا از کمک دریغ نکنیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال هر چه زودتر به آرامش برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید