جام جهانی فوتبال حضور رئیس فدراسیون فوتبال در مرکز فروش بلیت DECC FIFA


ساعت: 21:15
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914114

رئیس فدراسیون فوتبال در بازدید از مرکز فروش بلیت فیفا با مسئولان صندوق فیفا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به دفتر فیفا در منطقه DECC دوحه رفت و با مسئول فروش بلیت فیفا جلسه ای برگزار کرد.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این جلسه مطرح کرد، درخواست بلیت هواداران ایرانی و درخواست های زیاد تماشاگران برای بازی مقابل آمریکا بود.

وی از مسئولان بلیت فروشی فیفا خواست در صورت امکان تعداد مشخصی بلیت برای هواداران ایرانی که به قطر رفته اند یا قصد دارند به آن کشور بیایند در نظر بگیرند.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه از سوی مهدی تاج، پیش بینی صعود در مرحله بعدی مسابقات و در صورت ارتقای آن، نحوه توزیع بلیت بین فوتبالدوستان ایرانی بود.

لازم به ذکر است در این جلسه داود پرهیزکاری سرپرست دبیرکل، حمیرا اسدی رئیس اداره بین الملل و امیرحسین حسینی معاون دبیرکل و رئیس بلیت فروشی فدراسیون نیز حضور داشتند.

همچنین مسئول فروش بلیت فیفا اعلام کرد که بستگی به تیم های صعود کرده و تقاضای کشورها برای 50 درصد از ظرفیت موجود ورزشگاه دارد و تعداد مشخصی بلیت از ابتدا فروخته شده است و تیم ها می توانند بلیت خود را از سایت دریافت کنند. بلیط استراحت

همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال ایران از تلاش های فیفا در زمینه بلیت فروشی و هماهنگی برای حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه تشکر کردند.

پس از پایان این جلسه بسیاری از افرادی که برای تحویل بلیت خود به مرکز DECC آمده بودند با رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کردند و در نهایت عکسی به یادگار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید