اطلاعیه فدراسیون فوتبال برای فروش بلیت بازی های تیم ملی از جام جهانی 2022


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823363

فدراسیون فوتبال درباره بلیت فروشی تیم ملی برای جام جهانی 2022 اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از رعایت برخی اقدامات و همچنین تبلیغات بلیت فروشی تیم ملی ایران در جام جهانی 2022، لازم است به اطلاع علاقه مندان به فوتبال برسد. و هواداران تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی به ایران تحویل داده شود.

بلیت فروشی جام جهانی 2022 از طریق سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال آغاز شده و ادامه دارد و کاشی جزو نامزدهای ثبت نام شده خواهد بود.

همچنین با توجه به اختصاص سهمیه ویژه فیفا، فدراسیون فوتبال به زودی ثبت نام از ذینفعان در این بخش را آغاز می کند و ظرفیت محدود بلیت های موجود در اختیار این فدراسیون به قید قرعه به برندگان فروخته می شود.

بر این اساس هرگونه ادعای تهیه و فروش بلیت مسابقات جام جهانی ایران از سایر مراکز بویژه آژانس های مسافرتی و تورها و همچنین تبلیغات در این خصوص غیرمجاز و غیرقانونی بوده و متخلفان مسئول آن خواهند بود.

بدینوسیله از تمامی هواداران و علاقه مندان به تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران دعوت می شود از پرداخت هرگونه وجه تحت عنوان خرید بلیت مسابقات جام جهانی ایران توسط مراکز غیرمجاز خودداری کنند زیرا فروش بلیت در سایت فیفا نیز ثبت می شود. خرید بلیت فدراسیون فوتبال بر اساس اطلاعات شخصی کاربران بوده و امکان خرید، فروش و انتقال بلیت به افراد دیگر وجود نخواهد داشت.

گفتنی است اطلاعات لازم در خصوص نحوه ثبت نام در قرعه کشی خرید بلیت سهمیه فدراسیون فوتبال ایران از طریق سایت رسمی فدراسیون اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید