دیدار هیأت مدیره باشگاه استقلال مقابل ساپینتو؟

دیدار هیأت مدیره باشگاه استقلال مقابل ساپینتو؟

استقلال این روزها دو موضوع بسیار مهم را به موازات هم دنبال می کند. بحث اول برگزاری فینال جام حذفی و قهرمانی این تورنمنت است که در صورت پیروزی پرسپولیس در دربی پایتخت محقق می شود و نکته دوم تعیین سمت سرمربیگری این تیم در فصل آینده است.

البته گزینه اول استقلالی ها ریکاردو ساپینتو است و می خواهند قرارداد او را تمدید کنند اما مراحل اداری همچنان در حال انجام است. این در حالی است که یکی از مدیران استقلال با اشاره به موافقت هیات مدیره برای حفظ سرمربی فعلی این تیم به خبرروزشی گفت: هیات مدیره به آقای کریمی اختیار کامل مذاکره با ریکاردو ساپینتو را داده است اما این موضوع به معنای بی طرفی آنها در این مورد است. به این موضوع اشاره ای نشده است زیرا بر اساس بحث هایی که در هیات مدیره صورت گرفته، این افراد که از مدیران ارشد باشگاه استقلال نیز هستند، برای تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی چراغ سبز نشان داده اند و در مجموع با این موضوع موافقت می کنند. او را نگه دارید، به همین دلیل مدیرعامل باشگاه پس از اطلاع از جایگاه هیات مدیره، با جدیت بیشتری نسبت به قبل روند تمدید قرارداد را دنبال می کند.

مذاکرات خجت الله کریمی، ریکاردو ساپینتو و وکیل آنها انجام خواهد شد اما قبل از امضای قرارداد همه چیز به اطلاع هیات مدیره خواهد رسید و جزئیات کار به آنها اطلاع رسانی خواهد شد. نکته اینجاست که مجمع عمومی باشگاه استقلال قرار است نیمه دوم خرداد ماه برگزار شود و بعید نیست تا چند روز دیگر تعدادی از اعضای هیات مدیره استقلال از سمت خود برسند. .

دیدگاهتان را بنویسید