دیوان محاسبات خواستار پیشگیری از تخلفات شد

رئیس دیوان محاسبات کشور و مدیران بانک ها و بیمه ها برای بحث و گفتگو در خصوص پیشگیری از تخلفات و ارائه خدمات بهینه به شهروندان با یکدیگر دیدار کردند.


به گزارش خبرگزاری موج، دیوان محاسبات کشور نشست تعاملی مدیران بانک ها و بیمه ها با رئیس و مسئولان دیوان را با حضور سید احمدرضا دستغیب معاون اقتصادی و امور زیربنایی تشکیل داد.

به گفته دستغیب، یکی از برنامه های اولویت دار دیوان، موضوع «پیشگیری از تخلفات» است و آمادگی دارند در فضایی تعاملی مشاوره های لازم را به مدیران ارائه کنند.

وی همچنین اظهار داشت: با اجرای سیاست ها و برنامه ها با رویکرد تعاملی می توان ضمن کاهش تخلفات، خدمات بهینه به مردم ارائه کرد.

در این نشست محسن برزوزاده معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات گفت: این جلسات تعاملی با هدف شناسایی و کمک به حل مشکلات از طرق قانونی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شفاف سازی در نظام بانکی و بیمه ای یکی از موضوعات مهم است و باید بهره وری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون دیوان محاسبات کشور هدف اصلی این نهاد نظارتی از برگزاری جلسات مختلف تعاملی را کمک به دستگاه های اجرایی و رفع مشکلات با هدف پیشگیری و تصمیم گیری برای رسیدن به رفاه عمومی جامعه دانست.

حاضرین ضمن تشکر از دیوان محاسبات برای برگزاری این جلسه، دغدغه ها و مشکلات خود را در حوزه های مختلف بیان کردند و برای رفع آنها کمک خواستند.

مقرر شد این جلسات ادامه یابد و همچنین پیگیری های لازم برای رفع مشکلات صورت گیرد.


آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید