ذوالفقاری سرپرست دانشگاه اراک شد + رکورد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمدعلی ظلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، محتبی ذوالفقاری از اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه اراک را به سمت سرپرست این دانشگاه منصوب و از خدمات سعید حمیدی در مدت تصدی این مسئولیت ارزیابی کرد.

مجتبی ذوالفقاری اهل استان مرکزی است، متولد 1361 و دارای مدرک دکتری مهندسی مکانیک در رشته طراحی کاربردی از دانشگاه بوعلی سینا است.

ذوالفقاری مدیرعامل موسسه فناوری نوین دانشگاه اراک، موسس و رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان تکوین آزمایش پارسه، عضو شورای فناوری و نوآوری استان و معاونت فرهنگی و اداری دانشکده فنی دانشگاه اراک است. .

ذوالفقاری یکی از مخترعان و فعالان عرصه دانش و فناوری کشور است که در سال های اخیر برای اولین بار موفق به طراحی و ساخت دستگاه های خشک کن لیوفیلیزه صنعتی و نیمه صنعتی در ایران شده است و دارای مقالات و تحقیقات متعددی در زمینه های مرتبط است. و استاد راهنما و مشاور در پایان نامه های تحصیلات تکمیلی بوده است.

رئیس دانشگاه اراک بر اساس قانون در شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نمایندگی دارد و پس از تایید نهایی این شورا، حکم رئیس دانشگاه صادر خواهد شد.

گفتنی است پیش از این انتصاب سعید حمیدی از اعضای هیات علمی فیزیک دانشگاه اراک از دی ماه سال 92 به مدت قریب به 8 سال ریاست این دانشگاه را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید