ذوالفقار نسب: استعفای گل محمدی آلوده است

وی افزود: اگرچه بازی در خاک کره سخت است اما باید مقابل این تیم و لبنان با اقتدار بازی کنیم. با توجه به فیفا و محاسبات آنها، یک گل می تواند روی جایگاه تیم صعود کننده به جام جهانی تاثیر بگذارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص بخشودگی محمدحسین کنعانی زادگان از دو بازی رسمی به دو بازی دوستانه، گفت: هر فدراسیونی یک سری گفتمان های درون سازمانی دارد که رسانه ای نمی شود. بسیاری از کشورها تصمیمات خود را علنی می کنند، و برخی فکر می کنند توصیه نمی شود. کنعانیان به دلیل کاری که انجام دادند می توانند به مدت شش تا یک سال آسیب ببینند. از منظر دیگر تیم ملی هم متضرر می شود. من در تصمیمات فدراسیون فوتبال وارد نشدم تا بدانم چه اتفاقی افتاده است. من مخالف محرومیت کنعانیان نیستم، اما به شرطی که او را تذکر داده و جریمه کرده باشند.

ذوالفقارانسب در خصوص تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی 98 یادآور شد: دربی از نظر کیفی بد نبود اما یکسری اشتباهات اخلاقی انجام شد و باعث تاسف بود که چنین اتفاقاتی رخ داد. «فکر نمی‌کردم بازی خیلی جالبی باشد و نتیجه یک تساوی عادلانه بود.

وی با اشاره به رفتار یحیی گل محمدی با داور گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاده اما او انتظار نداشت که تیمش در بدترین شرایط ممکن به این شکل گل بزند. در هر صورت مربیان باید مهار شوند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص استعفای گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس به ما گفت: این موضوع تا حدودی آلوده است. نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاد که چنین تصمیمی گرفتم. لیگ هنوز تمام نشده است، هرچند استقلال از نظر جدول به لیگ نزدیکتر است.

دیدگاهتان را بنویسید