رئیسی به میراث 8 سال ناکارآمدی گلستان پایان می دهد / امید محرومان زنده شد


ساعت: 08:07
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812779

امید گلستانی ها به شانزدهمین سفر رئیسی؛

استان گلستان مقصد شانزدهمین سفر استانی رئیس دولت مردمی است. امروز مهمترین اقدام آیت الله رئیسی پایان دادن به میراث 8 ساله ناکارآمدی در این استان خواهد بود تا مردم طعم شیرین دولت کار و کرامت را بچشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما، انتظار به پایان رسید و امروز محبوب ترین رئیس جمهور کشور میهمان صمیمی و فرماندار بخشدار گلستان است و زحمت رای خود را به رئیس جمهور بدهند.


مردم هنوز یادشان نرفته است که چگونه کلید طرح رئیس جمهور به زندگی شان خاتمه داد و ژست لبخند او پس از کمبود مرغ و تخم مرغ و روغن فقط نمکی بر زخم غمشان بود و عده ای در خانه های شلوغ جان باختند و آبرویشان را رقم زد. تضعیف شده.تردید.هنوز یادشان نرفته است که در این مملکتی که وزرای آن نه تنها خشت روی آجر خانه مردم نریختند، بی خانمانی آنها را مسخره کردند و نقشه های قبلی آنها را به سخره گرفتند. او پس از آن متوجه گرانی بنزین شد. اجرای این طرح در روز جمعه و حتی با لبخند به تمسخر گرفته شد.


مردم شاهد 8 سال ناکارآمدی دولت بودند که با دریافت حقوق های نجومی ریشه مشکلات نجومی را مشخص کردند و حل مشکلات کشور را با برجام پیوند زدند و هر بار آن را ماه درخشانی دیدند که می تواند مشکل ساز باشد. جمهوری با کلمات سنگین و رنگارنگ جستجو شد.


آری آن روزها گذشت و این در تاریخ ماندگار شد که یادآوری آن چیزی جز تلخی برای مردم نیست و اینک امروز آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور وارد استان گلستان شده است.


* منتقد و غیر منتقد در راستای خواسته های رئیس جمهور


از نخبگان گرفته تا فارغ التحصیلان، اصولگرایان و اصلاح طلبان، منتقدان و غیرمنتقدان همه مردم در صف مطالبه گری ایستاده اند، یعنی امید در دولت اصلی زنده شده و محرومان امیدوارترند.


امروز شاهد حضور رئیس جمهور در گلستان هستیم که روزهای جمعه و شنبه برای وی ندارد و تمام تمرکزش بر حل مشکلات مردم و تلاش برای تحقق این خواسته عمومی است.


امروز چشمان نگران گلستانی ها که درآمد سرانه آنها کمتر از میانگین کشوری است، معطوف به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است و بیکاری یکی دیگر از دغدغه های مردم به ویژه جوانان کشور است.


پتروشیمی گلستان با 90 هزار سهامدار امروز یکی از جدی ترین پروژه هایی است که سیزدهمین رئیس جمهور را ملزم به اندیشیدن راه حلی برای چالش دیرینه این طرح می کند، کاری که دولت های قبلی نتوانستند انجام دهند و امیدی به آینده روشن بیاورند.


* مشکل گشایی با دست توانمند رئیس جمهور با روحیه جهادی و انقلابی محقق می شود


گلستان سال هاست که با مشکل کم آبی مواجه است و مردم مرکز این استان در فصول گرم و سرد حتی در روزهای پایانی سال و در آستانه عید باستانی نوروز که نیازمند آب است از کم آبی رنج می برند. بیشتر از هرچیزی. رفع نیازهای مردم در این زمینه مناسب نبود.


گلستانسی ها منتظر اتفاقات خوب منطقه آزاد هستند، سال هاست منتظر شنیدن صدای بوق قطار راه آهن گرگان- مشهد هستند، دست و پنجه نرم می کنند، هنوز با وضعیت این سد ارتباط دارد.


طرح ملی مسکن، زهکشی زمین های کشاورزی، پرواز به فرودگاه کلاله، نجات خلیج گرگان، ساماندهی گردشگری در آشوراد، تامین تخت های بیمارستانی، تسریع در ساخت پروژه های بیمارستانی از جمله پروژه هایی است که گلستانی ها سال هاست که به تماشای آن نشسته اند. حل شده و قطعاً با دست توانمند رئیس جمهور با روحیه جهادی و انقلابی محقق خواهد شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید