رئیس جمهور از اجرای قانون رتبه بندی معلمان خبر داد


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815483

رئیس جمهور اجرای قانون رتبه بندی معلمان را به وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز یکشنبه در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد. قانون طبقه بندی مجلس شورای اسلامی برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

قانون نظام رتبه بندی معلمان در جلسه علنی روز یکشنبه پانزدهم اسفند ماه یکهزار و 1392 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 25 دی ماه 1393 به تصویب هیأت امنا رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پاک فطرت در پنجمین بهمن امسال، رئیس مجلس نمایندگان فارس در پاسخ به سوال همشهری پس از اجرای این قانون گفت: معتقدیم توسعه هر جامعه و کشوری به تحصیلات آن کشور بستگی دارد «در واقع مجلس یازدهم توجه ویژه ای به این موضوع داشت.

پاک فطرت گفت: مجلس یازدهم طرح رتبه بندی معلمان را که سال هاست مورد غفلت قرار گرفته است، دنبال کرده و برای رسیدن به نتیجه تلاش می کند. اطلاع رسانی شود.

رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: رئیس جمهور همواره بر نظام هماهنگ پرداخت عادلانه تاکید کرده و قول داده لایحه تحول نظام پرداخت مردمی را تهیه و تقدیم مجلس کند.

دیدگاهتان را بنویسید