رئیس جمهور بر تلاش های دولت برای ارتباط نزدیک با علما و روشنفکران حوزه و دانشگاه تأکید کرد

زمان: 10:59
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777713

در دیدار اعضای جامعه روحانی مبارز با آیت الله رئیسی ؛

رهبر و اعضای جامعه روحانی مبارز سه شنبه شب با رئیس جمهور دیدار کردند و بر حمایت خود از دولت سیزدهم تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این جلسه با تاکید بر تلاش دولت برای برقراری روابط نزدیک و صمیمانه با علما و روشنفکران حوزه و دانشگاه ، گفت: مردم استفاده می کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد که دولت علاوه بر مواجهه با تاج و تلاش برای حل مشکلات زندگی مردم ، به طور جدی به دنبال ارتقای ارزش های فرهنگی و دینی جامعه است.

دکتر رئیسی افزود: روحانیت همیشه مورد اعتماد بوده و مردم هنوز به این روند برای حل مشکلات خود اعتماد دارند و ما باید از این اعتماد برای پاسخگویی به نگرانی های مردم در بخشهای مختلف اقتصادی و فرهنگی استفاده کنیم.

رئیس جمهور گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب ، ما عزم خود را جزم کرده ایم که به سمت ایجاد تغییر و تسریع در پیشرفت کشور حرکت کنیم.

آیت الله رئیسی افزود: با وجود همه مشکلات ، من آینده بسیار امیدوارکننده ای را می بینم و ما مصمم هستیم با ایجاد دهانه های مختلف شرایط مناسب را در شرایط زندگی مردم ایجاد کنیم.

در این دیدار آیت الله موحدی کرمانی و جمعی از اعضای جامعه روحانی مبارز در سخنرانی های جداگانه از روحیه انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی در حل مشکلات مردم و اداره امور کشور تقدیر کردند و بر حمایت آنها از دولت تأکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید