رئیس جمهور روز جمعه به یزد سفر می کند

ساعت: 20:47
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792494

فاطمی گفت: حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان روز جمعه به یزد سفر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، مهران فاطمی استاندار یزد چهارشنبه شب در نشست خبری با اشاره به اختصاص دوازدهمین سفر هیئت دولت به یزد گفت: بخشی از این سفر بازدید سرزده از اماکن و شهرهای مختلف برنامه ریزی شده است. توسط نهاد ریاست جمهوری بدون دخالت استان.

وی افزود: قسمت دوم این سفر دیدار با اقشار مختلف جامعه است که اقشار مختلف به دلیل محدودیت های عروق کرونر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این جلسه حضور خواهند داشت.

فرماندار یزدا گفت: در تلاش هستیم تا از اقشار مختلف، نخبگان و نخبگان مختلف دعوت کنیم و بدون نگاه سیاسی مشکلات خود را مطرح کنیم.

فاطمی خاطرنشان کرد: قسمت سوم این سفر شورای اداری است که در آن مسئولان استانی به بیان مسائل و اولویت ها، دغدغه ها و مشکلات استان می پردازند و وزرا به عنوان مسئولان دولتی که در طول روز به شهرستان ها سفر کرده اند گزارش می دهند. دفتر

وی افزود: در نهایت رئیس جمهور مصوباتی را که قبلاً توسط کارشناسان بررسی شده و نکات مطرح شده از سوی وزرا و مسئولان استانی را در قالب مصوبات سفر جمع بندی و ارائه می کند.

استاندار یزد ادامه داد: پس از جلسه شورای اداری نشست خبری برگزار و رئیس جمهور مصوبات سفر مردم را ارائه خواهد کرد.

فاطمی همچنین از راه اندازی سامانه 111 خبر داد و گفت: این سامانه از فردا صبح آماده دریافت پیام های مردمی است و عموم مردم می توانند با تماس با این سامانه مشکلات و سخنان خود را در میان بگذارند و همچنین پیامک دریافت پیام خود را دریافت خواهند کرد. و در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: معاونان سازمان ها از تعزیرات حکومتی، محیط زیست، ستاد اجرایی فرمان امام، صندوق کارآفرینی امید، کمیته امداد، نیروی انتظامی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل اطلاعات، اقتصاد و دارایی، بنیاد مسکن، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت دفاع، اداره کل راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جهت‌یابی، میراث فرهنگی، دانشگاه یزد، واحدهای وزارت نیرو، توزیع فرآورده های نفتی، تامین اجتماعی و اجتماعی و … معاونان وزیر آنها در پیشخوان خدمات، پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

استاندار یزد با اشاره به شرایط پذیرش پروژه ها و برنامه های آنها برای این سفر تاکید کرد: تمامی پروژه های نیازمند تصویب و پروژه های نیمه تمام با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی و ردیف بودجه درج شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید