رئیس شورای عالی سیاسی یمن حمله تروریستی به شاهچراغ را محکوم کرد

بر اساس این گزارش، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این پیام همبستگی یمن را با دولت و ملت جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم و ​​اقدامات جنایتکارانه و مخرب و تمامی چالش ها و چالش ها اعلام کرد. وی تاکید کرد: توطئه هایی که امنیت و ثبات ایران و کشورهای منطقه را تهدید می کند و ملت های آزادی خواه به او روی آورده اند.

المشاط همچنین این حمله تروریستی بزدلانه را که برخلاف تمام قوانین الهی و ارزش ها و معیارهای انسانی است، به شدت محکوم کرد.

همزمان دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز را محکوم کرد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن این اقدام تروریستی را تلاش مذبوحانه دشمنان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی برای آسیب رساندن به امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.

این دفتر روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت به خانواده شهدای این حمله تروریستی و جمهوری اسلامی ایران، برای مجروحان این حادثه شفای عاجل آرزو کرد.

در این بیانیه آمده است: ما به هوشیاری و هوشیاری ملت عزیز مسلمان ایران و قدرت آنها برای خنثی کردن هر طرحی که به دنبال آسیب رساندن به امنیت و ثبات این کشور باشد، اطمینان داریم.

لازم به ذکر است روز چهارشنبه یک تروریست مسلح داعش پس از ورود به حرم شاهچراغ شیراز به سوی نمازگزاران تیراندازی کرد. بر اساس گزارش های رسمی و مسئولان در این حمله تروریستی 15 نفر کشته و 19 نفر زخمی شدند. گروه تروریستی داعش در بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

پیشتر ترکیه، چین، روسیه، ونزوئلا، آذربایجان، ارمنستان، سوریه، عمان، امارات و پاکستان حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و با مردم و دولت ایران ابراز همدردی و همبستگی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید