رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران منصوب شدند


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812106

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیانیه‌ای رئیس و اعضای شورای سیاسی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) یاسر احمدوند (معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) را به عنوان رئیس شورای سیاسی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معرفی کرد.

همچنین علیرضا محتارپور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن پرویز، علی اکبر اشعری، میثم نیلی، محمد حمزه زاده، علی رمضانی، محمد الهیاری فومنی، محمدعلی مرادیانی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز در بیانیه ای جداگانه.

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی کشور و در راستای تعریف و تبیین سیاست های کلی نمایشگاه برای تحقق عدالت فرهنگی و تقویت صنعت نشر به عنوان تبلور ظرفیت شکوفا و توانایی و شعور ملت ایران در ایده پردازی. و نظر به سوابق فرهنگی جنابعالی و با رعایت مفاد نمایشگاه کتاب تهران به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» منصوب می شوید. تدوین خط مشی و هماهنگی فعالیت های این دوره ویژه نمایشگاه که پس از دو سال وقفه به دلیل رعایت مقتضیات بهداشتی و کسب تجربه موفق از برگزاری نمایشگاه مجازی برگزار می شود و هدایت مجریان برای گذراندن موفقیت آمیز و سربلندی این بزرگ فرهنگی تکلیف و تبدیل چالش ها به فرصت برای توسعه توانمندی های صنعت نفت و اتخاذ تصمیمات کارشناسی بر اساس مصالح جمهوری اسلامی از مهمترین وظایف مورد انتظار است. امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده حداکثری از تجربیات موجود در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام ارزشمند اسلامی و توسعه روزافزون فرهنگ مطالعه و کتابخوانی موفق و موید باشید.

محمدمهدی اسماعیلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیش از این وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی یاسر احمدوند را به عنوان مدیر سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منصوب کرد.

باید بگویم؛ اولین نشست اعضای شورای سیاسی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز دوشنبه (۸ اسفند ۱۳۹۲) برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید