راز همکاری بیمه مرکزی با بیمه معلمان چیست؟

راز همکاری بیمه مرکزی با بیمه معلمان چیست؟

در سایت بیمه مرکزی هنوز اسامی اعضای هیات مدیره بیمه معلمان به روز نشده است و همچنان افرادی مانند محمدرضا سمیعی و حسام معتدیان کومی که مدت هاست از هیات مدیره این شرکت کنار گذاشته شده اند درج شده است. ، در بین اعضای هیئت مدیره اما نام مفید امینی که به تازگی به این شرکت پیوسته نیز درج شده است.

این روزها بیمه مرکزی تمام تلاش خود را برای ابقای مفید امینی در سمت مدیرعاملی این شرکت به کار گرفته است. اما راز این داستان چیست؟ اگرچه اساسنامه صندوق ذخیره معلمان به صراحت این موسسه را خصوصی خوانده و اظهارات سخنگوی دولت نیز در این خصوص تایید شد، اما پس از سردرگمی در خصوص انتصاب مفید امینی به عنوان مدیرعامل بیمه معلم، استعلامات صورت گرفت. در مورد ماهیت صندوق ذخیره فرهنگیان در دستور کار CEC قرار گرفت.

مفید امینی کارمند دولتی است و طبق قانون نمی تواند در موسسات بخش خصوصی کار کند. ابتدا قرار بود از ادارات و تشکل کارگری درباره نقش صندوق ذخیره معلمان به عنوان رأس تامین معلمان استعلام شود، اما در یک فرآیند عجیب و غیرموجه این وظیفه به دیوان محاسبات کشور ارجاع شد. . اکنون مشخص شده است که دیوان محاسبات بر خلاف نظر دفتر رهبر انقلاب، صندوق ذخیره فرهنگیان را نهادی «دولتی» خوانده و راه را برای مدیر عاملی مفید امینی هموار کرده است.

در حالی که هنوز وضعیت امینی در بیمه معلم مشخص نیست و اداره ثبت شرکت ها از ثبت نام وی به عنوان مدیرعامل خودداری کرده است، بیمه مرکزی نام وی را به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه معلم ثبت کرده است!

عجیب تر اینکه هنوز اسامی اعضای هیات مدیره بیمه معلم در سایت بیمه مرکزی به روز نشده است اما افرادی مانند محمدرضا سمیعی و حسام معتضدیان کومی که از هیات مدیره این بیمه حذف شدند. شرکت برای مدت طولانی، هنوز هم در میان اعضای هیئت مدیره حضور دارند.

با این حال بیمه مرکزی در اقدامی عجولانه نام «مفید امینی» را به عنوان مدیرعامل درج کرد! اکنون می توان فهمید که پشت انتصاب مفید امینی به عنوان مدیرعامل بیمه معلم، تغییر اختیارات برای اعلام ماهیت صندوق تامین معلم و سکوت بیمه مرکزی و روابط عمومی بیمه معلم در این رویدادها، چیزی وجود دارد. که باید افشا شود.

دیدگاهتان را بنویسید