راهپیمایی مردم مازندران در محکومیت هنجارشکنی


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899114

مردم انقلابی و شهیدپرور استان مازندران پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدامات تخریبی اخیر راهپیمایی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، پس از هتک حرمت به قرآن کریم، مساجد، شعائر اهل بیت و همچنین تخریب اموال عمومی توسط معاندین، مردم شهرستان های مازندران با حضور در راهپیمایی ها و راهپیمایی ها، شعارهای ضد خود سر دادند. شعارهای شورشی

از روز گذشته در شبکه های اجتماعی فراخوانی از سوی مردم انقلابی شهرهای مختلف منتشر شده که با تجمع در محل اغتشاشات شب گذشته این اقدامات هتک حرمت و تخریب اموال عمومی را محکوم کرده اند.

4567dc28 6a65 4ec4 b589 50fa6375d351 خبر خاکستری

با توجه به تحرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین معدودی از خودخوانده ها به ساحت مقدس قرآن کریم و آتش زدن مساجد و هتک حرمت حجاب بانوان، راهپیمایی در شهرها در محکومیت این ظالم مازندران برگزار شد. به طور همزمان با کل کشور حرکت می کند.

این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم در روز جمعه 10 مهر ماه 1401 پس از اقامه نماز سیاسی ـ مذهبی جمعه در نقاط مختلف استان برگزار شد و این حرکت خودجوش در محکومیت تحرکات اخیر هنجارشکنی بود. و توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و آتش زدن مساجد و سوء استفاده از آن، احترام به حجاب زنان میهن اسلامی است.

d1f127d9 3bb1 431b 864a c8246c00917f خبر خاکستری

مردم مازندران در این راهپیمایی شعارهایی مانند «مرگ یاغی شعار ملت ماست»، «این همه لشکر به عشق رهبر آمده اند»، «مرگ بر آمریکا» سر دادند. «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ولایت ستیز فقیه»، «این همه لشکر به عشق رهبر آمده اند»، «وای اگر خامنه ای دستور جهاد بدهد» و … ابراز انزجار می کنند. فتنه و دشمنان توطئه گر و اغتشاشگر را در کشور نشان دادند.

مردم همچنین به دلیل تلاش پلیس و نیروهای امنیتی برای تامین امنیت شعارهایی مانند “پلیس متشکرم، متشکرم” سر دادند.

این مراسم در مرکز استان از مسجد امام خمینی (ره) به سمت خیابان 18 دی و میدان ساعت ساری برگزار شد.

c99efbe5 b429 4b63 9900 682869afb0ac خبر خاکستری

نمازگزاران مازندرانی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر یاغی، مرگ بر منافق و حمایت از نیروی انتظامی و تشکر از نیروی انتظامی، حمایت خود را از زحمات ماموران فرج اعلام کردند.

زائران سایر شهرهای مازندران پس از اقامه نماز جمعه با حضور دشمن در راهپیمایی ویژه ضمن محکومیت اقدامات معاندین در روزهای اخیر، حمایت خود را از نیروی انتظامی برای برقراری و برقراری نظم و امنیت در کشور اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید