هنجارشکنی در جشنواره وحدت اقوام قلب مومنان و خانواده شهدا را به درد می آورد/ مسئولان باید از مردم عذرخواهی کنند

وی در پاسخ به روند اخذ مجوز برای برنامه ها و جشنواره های فرهنگی محلی افزود: شهرستان دارای سه شورا شورای تامین، شورای فرهنگ عمومی، شورای امر به معروف و نهی از منکر و این سه شورا است. شوراها رسمی هستند و تصویب آنها الزامی است.

امام جمعه باغملک در خصوص اخذ مجوز این برنامه از شورای عمومی فرهنگی گفت: این جشنواره به همت میراث فرهنگی یا شهرداری برگزار شد که کمترین هماهنگی با من به عنوان مدیر فرهنگ عمومی نداشت.

حجت الاسلام بهمنی گفت: محتوای این جشنواره با وحدت اقوام همخوانی ندارد چرا که معمولا برای اجرای این برنامه ها شاعر; از هنرمندان یا گروه های طنز دعوت می شود تا درباره آفت اختلافات و فواید اتحاد مردم ایران بحث کنند که ما امروز به این وحدت نیاز داریم.

وی گفت تا پایان مراسم حضور نداشت اما عکس ها و فیلم هایی که به کانال من رسید متاسفانه مردم شهر را به اعتراض و اعتراض واداشت و اعتراض علنی و علنی نیز داشتند.

امام جمعه شهر باغملک ادامه داد: وقتی چنین مراسمی به نام انقلاب توسط نهادهای رسمی جمهوری اسلامی با بیت المال در مکان عمومی برگزار می شود، دل مومنان و خانواده شهدا را به درد می آورد.

وی افزود: در این مراسم اختلاط، ترویج فضول، تشویق به مشروب خواری با این محتوای مفسده مشخص است، بسیاری از شرکت کنندگان انتظار این برنامه را نداشتند اما وقتی مردم آن را از میراث فرهنگی استان، شهرداری و شورا می بینند. «شهر اسلامی باغملک مراسمی برگزار کرد که ابتذال را به رسمیت شناخت.

بهمنی ادامه داد: مسئولان باید از مردم شهیدپرور خوزستان و سپس از باغملک عذرخواهی کنند چرا که در این به اصطلاح جشنواره فرهنگ اقوام فرهنگ غرب به نمایش درآمد و متوجه تخلفات متعددی در این برنامه شد که ربطی به اسلامی و ایرانی ندارد. فكر كردن.

این مسئول با بیان اینکه این مراسم صدای همه فعالان فرهنگی را درآورد، اضافه کرد: برگزارکنندگان این برنامه باید از مردم عذرخواهی کنند و تدابیری اتخاذ کنند تا شاهد برنامه های ضدفرهنگی و غربی بیشتر نباشیم.

امام جمعه باغملک در ابتدای برنامه مبنی بر حقانیت این برنامه یا خیر، در سخنانی گفت: یکی از مسئولان میراث فرهنگی استان با من تماس گرفت و گفت جشنواره میراث فرهنگی در باغملک به نام اقوام برگزار می شود. شما را به توجه به مشکلات قومیتی باغملک دعوت می کنیم.

وی ادامه داد: در پاسخ به ایشان گفتم که با استاندار موافق باشید که استاندار در پاسخ گفت که استاندار حضور ندارد و به عنوان سخنران در جشنواره رفتم که مراسم آن روز با تلاوت قرآن آغاز شد. با لباس ما بازی نکن حدود 12 دقیقه صحبت کردیم و بعد از آن مراسم را ترک کردم و برای اجرای برنامه های دیگر حضور نداشتم.

بهمنی افزود: برای تطهیر اینکه می گویند امام جمعه سخنران برنامه بوده، عذرخواهی بدتر از گناه است که وقتی فلان قاری را با این خلاصه دعوت می کنند، معلوم می شود این گروه به کدام سمت کشیده می شوند، بر قضا. روز ما فرهنگیان و کسانی که این بودجه را صرف این جشنواره ها می کنیم باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید