انفجارهای پی در پی در افغانستان قلب هر انسانی را به درد می آورد


ساعت: 21:22
تاریخ انتشار: 1393/02/14
کد خبر: 1833943

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: انفجارهای پی در پی در مدارس، حسینه ها و مساجد افغانستان قلب هر انسانی را به درد می آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای درباره انفجارهای اخیر در کابل نوشت: انفجارهای پی در پی در مدارس، حسینه ها و مساجد افغانستان قلب هر انسانی را به درد می آورد.

متن پیام به شرح زیر است:

بمباران پی در پی مکاتب، حسینه ها و مساجد افغانستان و شهادت صدها دانش آموز، دختر و پسر و ده ها مرد و زن روزه دار مؤمن، خبری است که دل هر انسان وظیفه شناس و هر مؤمن مسلمانی را به درد می آورد.

آنچه مسلم است پشت این همه جنایت و نسل کشی، دشمنان قسم خورده اسلام و توطئه گران غربی و صهیونیستی و مزدوران منطقه ای آنها هستند. آنها همان نیروهایی هستند که گاهی با کمک امپراتوری رسانه ای خود در دنیا سر و صدایی برای کشتن یک نفر به راه می اندازند، اما در برابر چنین اتفاقاتی سکوت می کنند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با محکوم کردن این جنایات و ابراز تسلیت و تسلیت به خانواده های داغدیدگان و مردم افغانستان، از همه می خواهد که تمام تلاش خود را برای توقف این روند رو به رشد بمب گذاری و انفجار در افغانستان به کار گیرند.

غلامعلی حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید