راهکار ویژه گل محمدی برای بازیکنان بدون گل پرسپولیس

راهکار ویژه گل محمدی برای بازیکنان بدون گل پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس به تدارکات خود مقابل صنعت نفت آبادان ادامه می دهد که نتایج پنج هفته اخیرش انتقادهایی را نسبت به عملکرد فنی قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر به همراه داشته است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت با تغییر تاکتیک سرخپوشان مشکل گل های تیمش را حل کند و استحکام خط دفاعی تیم را افزایش دهد اما استراتژی جدید قرمزها با آرایش 2-3-3 در دیدار مقابل سیرجان. گل گهر و رفسنجان کپر نیز تنها دو تساوی داشتند که نتیجه یک بر یک شد تا باز هم عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم زیر ذره بین منتقدان قرار گیرد.

یحیی برای خروج پرسپولیس از بحران بارها بر بستن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس تاکید کرد. محرومیت استفاده از منوچهر صفروف و وحدت هنانوف را در ترکیب محدود کرد.

دو بازیکن از استقلال تاجیکستان فصل گذشته پس از فسخ قرارداد برای پرسپولیس به تهران آمدند اما تا پایان آبان نتوانستند برای سرخ پوشان به میدان بروند.

محرومیت غیرارادی استفاده از بازیکنان تاجیک در پرسپولیس با بدشانسی گل محمدی پس از تساوی مقابل مس رفسنجان همراه شد اما او همچنان چاره ای جز صبر برای استفاده از تازه واردان آسیایی خود ندارد.

گل محمدی که مجید صدری بازیکن جدیدی به باشگاه معرفی نکرده است قصد دارد مشکلات فنی تیمش به خصوص در خط هافبک را با آنها برطرف کند.

به نظر می رسد هواداران پرسپولیس که برای دیدار مقابل نفت آبادان در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت، باید مانند یحیی گل محمدی منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه باشند تا بتوانند از نزدیک راه حل فنی تاجیک یحیی را زیر نظر بگیرند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت است.

دیدگاهتان را بنویسید