راه اندازی کمپین «نذر من از کربان تا غدیر» در یزد


ساعت: 10:15
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881010

مدیرکل کمیته امداد استان یزد شجاع گفت: طرح «نذر من از قربان تا غدیر» امسال با حضور نیکوکاران یزدی و ترویج سنت کمک به نیازمندان استان یزد محقق می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد شجاع در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به راه اندازی کمپین «نذر من از قربان تا غدیر» گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت کمک ها، صدقه ها و گوشت های نذری از خیرین نیکوکار است. این منطقه مانند سال های گذشته جزو نیازمندان است.

وی ادامه داد: این کمپین امسال در ایام عید سعید قربان تا عید غدیر خم با حضور خیرین یزدی و با هدف گسترش سنت ایثار و همچنین ترویج سنت حسنه رسیدگی به رزق و روزی و رزق و روزی برگزار می شود. نیازمندان استان یزد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با دعوت از خیرین برای مشارکت گسترده در این کمپین به روش های مشارکت اشاره کرد و گفت: کد دستوری *8877*035# با تلفن همراه و همچنین شماره کارت 6037998136777777 برای دریافت وسائل نذری و قربانی.

شجاعان اضافه کرد: همچنین مردم نیکوکار استان می توانند گوشت قربانی و نذورات آن را به کلیه مراکز خیریه و دفاتر کمیته امداد استان تحویل دهند و یا در صورت امکان ذبح قربانی آن را به مراکز خیریه و کمیته امداد استان تحویل دهند. مراکز ذبح حیوانات تعیین شده توسط کمیته امداد این مراکز قصد انجام قربانی را دارند.

وی گفت: شماره چهار رقمی 1811 کمیته امداد استان یزد نیز آماده پاسخگویی به مردم خیرخواه استان و راهنمایی آنان است و بدین ترتیب مردم دارالآباده می توانند ایثار و نذورات خود را اعلام و تحویل دهند. بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: سال گذشته قریب به سه هزار رأس گوسفند در استان ذبح و گوشت آنها بین نیازمندان و خانواده های تحت حمایت توزیع شد و امیدواریم امسال با کمک خیرین و نیکوکاران از سوی مردم این استان به بهره برداری برسد. در استان، این قربانیان به 5 تا 6 هزار گوسفند می رسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید