راه حل مهم فرانسوی پرسپولیس برای جدایی

راه حل مهم فرانسوی پرسپولیس برای جدایی

در خبر ذکر شد؛ باشگاه گل گهر به دنبال یک وینگر خوب برای جانشینی سعید صادقی است که در تابستان از این تیم جدا شد. امیر کلانویی در نیم فصل اول بازیکنان زیادی را در پست جناح چپ و راست امتحان کرد تا جانشین خوبی برای صادقی پیدا کند که ناکام ماند. او در این راستا به دنبال جذب سیامک نعمتی بود. بازیکنی که در پرسپولیس نیمکت نشین شد.

یحیی گل محمدی با این انتقال مخالفتی ندارد مشروط بر اینکه گلگهر موافقت نامه محمد هدابندلو را به پرسپولیس بدهد. یحیی در تابستان برای جذب این بازیکن اقدام کرد اما سیریانیس او را با رقم بالایی وارد زمین کرد. هنوز مشخص نیست کاله نوی آمادگی پذیرش پیشنهاد گل محمدی را دارد یا خیر.

سیامک نعمتی الان نمی خواهد برود. او در سال های اخیر دو نایب قهرمانی با پرسپولیس، قهرمانی پیاپی لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی را به دست آورده و در این فصل به دنبال دبل است. این بازیکن کلیدی فرانسوی دوست دارد در پرسپولیس بماند و با این تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود تا کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کند.

بنابراین نعمتی نه تمایلی به جدایی از پرسپولیس دارد و نه می خواهد با بازیکن دیگری معاوضه شود. شاید سیامک نعمتی در صورت ادامه این روند پس از پایان فصل جاری از پرسپولیس جدا شود اما در حال حاضر چنین برنامه ای ندارد. او یک نیم فصل دیگر در پرسپولیس می ماند و برای بازی در این تیم می جنگد.

دیدگاهتان را بنویسید