پرسپولیس کلید فرانسوی این بار قصد جدایی دارد

پرسپولیس کلید فرانسوی این بار قصد جدایی دارد

بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران قرار است از اوایل مردادماه آغاز شود. اگرچه هنوز زمان دقیقی از سوی مسئولان سازمان لیگ اعلام نشده و تاریخ نقل و انتقالات تابستانی هنوز مشخص نیست، با این حال گمانه زنی ها مبنی بر احتمال خروج و ورود تیم های مطرح فوتبال ایران به ویژه استقلال و پرسپولیس و شایعات متعدد نقل و انتقالاتی آغاز شده است. در فضای مجازی دست به دست می شود. با توجه به اینکه ریکاردو سا پینتو و یحیی گل محمدی هنوز لیست خود را برای سال آینده نهایی نکرده اند.

ساپینتو و گل محمدی در این فصل رویکرد جالبی داشتند و تلاششان این بود که تمام بازیکنانی که در ترکیب دارند را بسنجند تا در پایان فصل با شناخت بیشتر از آنها تصمیم بگیرند که به همکاری ادامه دهند یا قطع همکاری کنند. به نظر می رسد 2 سرمربی هنوز در لیست اخراج خود قرار نگرفته اند. به خصوص ریکاردو سا پینتو که شرایط قراردادش برای فصل آینده نیز مشخص نیست، اما همچنان احتمال خروج دو بازیکن از بنفش پایتخت بیشتر از همیشه به نظر می رسد.

نعمتی این بار می خواهد برود!

سیامک نعمتی که یکی از بازیکنان باتجربه و قدیمی پرسپولیس محسوب می شود و ششمین سال حضورش در قرمزپوشان پایتخت را سپری می کند در نقل و انتقالات زمستانی در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت اما پس از دخالت مدیران باشگاه و عدم حضور با توافق مالی نعمتی با پرسپولیس، این بازیکن باتجربه در تعداد شاگردان گل محمدی باقی ماند و انتظار می رفت در نیم فصل دوم شرایط به نفع نعمتی تغییر کند.

هافبک دفاعی 29 ساله پرسپولیس که در نیم فصل دوم فرصت حضور در پست های مختلف را داشته است، تنها در 3 بازی لیگ برتر و 2 بازی جام حذفی به عنوان بازیکن تعویضی به جمع تیم های پایتخت اضافه شد. نتوانست تاثیر زیادی روی عملکرد تیمش بگذارد. در هفته های اخیر حتی نام او در لیست پرسپولیس هم دیده نمی شد تا به دلیل بی توجهی گل محمدی به عملکرد نعمتی، این بازیکن جایی در افکار سرمربی پرسپولیس نداشته و در آستانه ترک پایتخت است.

دیدگاهتان را بنویسید