کلید فرانسوی پرسپولیس همچنان باقی است

کلید فرانسوی پرسپولیس همچنان باقی است

شماره 88 نیم فصل در لیست مازاد قرار داشت اما درخواست شخصی و همچنین مدیریت باشگاه مانع از رفتن او برای ادامه تمرینات با پرسپولیس شد.

با این حال نعمتی کمترین شانس برای خودنمایی را بیرون از زنجیره فکری یحیی و ناتوانی در کمک به قرمزها به عنوان بازیکن چند پستی پیدا کرد.

از روزی که مشخص شد سیامک نعمتی و حامد پاکدل شانسی برای ماندن در پرسپولیس ندارند، گمانه زنی ها درباره مقصد این دو بازیکن آغاز شد. پاکدل البته خیلی زود تیم جدیدش را مشخص کرد و با تراکتور به توافق رسید تا نعمتی مذاکره با تیم های مختلف را آغاز کند.

بعد گفته شد تراکتور بعد از آوردن پاکدل هم دنبال لطف بوده اما طلب 20 میلیاردی بوده است! این بازیکن تبریزی دلیل عدم حضورش در تراکتورسازی بود. حالا لیگ برتر و جام حذفی با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و سیامک نعمتی حتی نتوانست در لیست شماره 101 دربی باشد!

همین سوال باعث شد سیامک نعمتی اخم کند و شروع به شوخی و خنده هم تیمی هایش در جشن قهرمانی کند. در چنین شرایطی طبیعی است که سیامک نعمتی به جدایی از پرسپولیس و ادامه بازی در تیم دیگری فکر کند اما…

در یک مورد ممکن است عدد 88 در پرسپولیس بماند. اگر واقعاً یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شود، شاید جدایی سیامک نعمتی از نظر سرمربی بعدی این تیم منتفی شود.

بر این اساس انتظار می رود سیامک نعمتی یکی از باتجربه ترین بازیکنان پرسپولیس عجله ای برای جدایی از این تیم نداشته باشد و با صبر و حوصله تیم بعدی خود را انتخاب کند!

دیدگاهتان را بنویسید